Daha önce denememiştim ama ilk defa giydim, tuhaf hissettim kendimi uzun bir aradan sonra

Daha önce denememiştim ama ilk defa giydim, tuhaf hissettim kendimi uzun bir aradan sonra

Soran sadece kızlardan cevap istiyor. Cevaplamak için giriş yap.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar Ne Diyor
Öncelikle sana yakışmış. Eteğin boyu kısaysa rahatsız olurum uzunsa olmam ✨
Kapalı olduğum için uzun giydim aslında
Kısa bir kere giydim de o da özel bir gün için giydim
Güzelmiş ✨
Teşekkür ederim :)
Rica ederim 🌸
Evet rahat ve sportif
Severim etek giyinmeyi
Rahat.
rahat bence
E çok yeniyiz ondan
Bence çok şirin
Yiaa teşekkür ederim :)
Saçın niye açık
Evde çektim çünkü daha şalı bağlamamıştım hazırlanıyordum
Erkekler görüyor
Yüzün görünüyor mu?
yakişmiş abla
Sağol bacım:)