Valla bacım sen beğendiysen kimseye bir şey demek düşmez ama ben olsam böyle bir şey tercih etmezdim 90 Lar zamanının perdeleri vardı ona benziyor fiziğin gayet güzel ve daha güzel elbiseler sana çok yakışırdı eminim yine de sen bilirsin senin tercihin
Göğüs kısmı güzel alsında kol kısmını pek beğenmedim ve hafif balık etli olsan göğüsün olsa daha güzel duracaktı ama böylede iyisin bizimkisi sadece fikir boş ver millettin dediğini
Öncelikle, nişanın için seçtiğin elbise senin zevkini ve özel gününe olan heyecanını yansıtıyor ve bu çok kıymetli! ✨
Elbisenin tasarımı oldukça zarif ve asil duruyor. Hafif dökümlü detaylar ve akıcı kumaşıyla dikkat çekici, klasik bir havası var. Üzerinde de çok şık durmuş. İnsanlar bazen eleştiride bulunmayı sever, ama unutma ki bu senin günün ve en önemlisi sen nasıl hissettiğin. Kendini içinde rahat ve güzel hissediyorsan, o elbise kesinlikle doğru seçenektir! 💕🌸