İki gündür kılık kıyafet için Kemeraltına gidiyorum. Defacto, Addax, LCV, Cadde, Ambar gibi butiklere giriyorum. Arkadaş hepsi eşofman satıyor. Polar satıyor. Adam gibi bluz, kışlık mevsimlik kot elbiseler ya da üstü bahçivan pantolunu gibi olan askılı kadife elbise satan yok. Kot pantolon kumaş pantolon satan bile yok. Alayı eşofman satıp üstüne pantolon yazmış. Zıbın satıyor bluz diyor. Deri ceket istedim öyle büyük cepler dikmişler ki bütün göbeğimi kapatıyor ikisi de. Kıyafetler mememde bitiyor kısa diyorum biraz uzun istiyorum diyorum bir bakıyorum bileğime kadar uzun pardesü görüyorum. Bütün trikoların, mevsimlik pardesü, yağmurluk, deri ceket gibi şeylerin hepsi düşük omuzlu. Omuz dikişi dirseğimden 3-4 parmak yukarıda başlıyor. Boyum da standart 158 yani. Dışarıdaki 10 kadından 9'u şişman genç yaşlı demeden şişman bu arada. Göbekli kalçalı iri memeli kadınlar dolu. Kıyafetlerin hepsi standart beden. En aşağı geneli M giyer ama dükkanlarda S- XS bedenler var hep. Ve daha sezon başındayız yani. Sokaktaki çoğu kadın genel olarak L-XL-XXL giyer ama beden yok. Bu nedir arkadaş?
Her yaştan insan polar eşofman giymek zorunda mı? Herkes memesinde biten kanguru kesesinden hallice cepleri olan deri ceket yağmurluk giymek zorunda mı? Kim karar veriyor da hep aynı tip kıyafet geliyor lan bu ülkeye?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer