Mont gibi şeylerde yakamin açık kalmasına ve kol kısaligina takintiliyim o kol uzun olucak biraz sizcede böyle olması gerekmiyormu?

Yazin açık giyiniyorum ama kışın o ceketi montu kapatınca sadece gerdan kısmının açık olması özensiz gibi geliyo kendimde , kollarında asla kısa olmayacak gerekirse uzun bile olabilir

Mont gibi şeylerde yakamin açık kalmasına ve kol kısaligina takintiliyim o kol uzun olucak biraz sizcede böyle olması gerekmiyormu?
Cevapla