Kadınsı hissetmek için topuklu ayakkabılar aldım ama yine gidip düz ayakkabı giyiyorum, bunu nasıl aşarım?

Kendime yeni bir imaj oluşturdum arkadaşlar. Topuklu ayakkabılar, topuklu botlar aldım kendime daha kadınsı hissetmek için. Yazın mesela kısa topuklu ayakkabılarım var onları giymek istedim ama yok hiç rahat edemiyorum gidip yine spor ayakkabı giyiyorum. 3 cm topuk boyu hem de öyle 20 cm topuklu da değil ama numarayı mı yanlış alıyorum da böyle rahat edemiyorum bilmiyorum. 36 numara yoktu 37 aldım. Spor ayakkabıda 37 giyiyorum hiç ayağımdan çıkmıyor ama topukluda sanki büyük mü geldi de ondan rahat edemiyorum yoksa sporun rahatlığına alıştım diye bilmiyorum. Bu durumu nasıl aşarım? Artık spordan ziyade daha kadınsı giymek istiyorum...

Kadınsı hissetmek için topuklu ayakkabılar aldım ama yine gidip düz ayakkabı giyiyorum, bunu nasıl aşarım?
Cevapla