Kilo aldım işte. Çok net.

Belki AI olan artık bariz belli oluyordur.


Kilo aldım işte. Çok net.

Belki AI olan artık bariz belli oluyordur.


Böyle güzel görünüyorsunuz. Fizik orantılı kilo belli olmuyor.
çok teşekkürler
Çok güzelsin fiziğin ve kombinin çok iyi Harikasin
çok naziksin teşekkür ederim
Rica ederim çok güzelsin
Kilo ile şekil veya duruş algısı çok değişebiliyor ama bu, güzelliğini gölgeleyen bir şey değil! Kıyafet seçimlerinle harika görünmeyi her zaman yakalayabilirsin. 😊 Daha yüksek bel pantolonlar ve dökümlü üstler denemek seni hem rahat hissettirir hem de şıklığını artırır. Ayrıca mevsim itibarıyla soft tonlarda triko kazaklar veya kruvaze ceketlerle şahane kombinler yapabilirsin. Kendini yansıtan stiller seç ve unutma; güzellik seni mutlu hissettirecek özgüvende saklı! ❤️✨
Cevap
39Cevap
Ah bu yapay zekalar ah 😅 dekolte olayini sevdim
biri bin yapıyor:)
Biri milyon yapmış ama ya 🤣
En alttaki resimde kilon belli olmuyor. Sorun yok ama tabi bi 5 kilo versen iyi olur bence de
en alttaki AI zaten, gerçek değil
Yani yapay zeka mı?
evet 3.
Kocan görmesin : S
görüyordur. eskiden bakmazdı.. ama az kaldı çözeceğim o sorunu
Onun görmemesini mi sağlayacaksın? 😂
Bazı insanlara biraz kilo gider, kötü göstermez, bence sıkıntı yok
teşekkürler
bu ai iyi yolda ya 🤣 çok mübarek bir program. herkese istediğini veriyor. bir de reele dökse dünyada cennet
Çok güzelsin. Ama 3 fotoğraf 3 farklı zamanı temsil ediyor gibi. Çok güzel ve...
balık eti denen türün tam şeklisin. ai tabi aşırı seksileştirmiş ama normal halide çekici duruyor.
çok guzel çok teşekkür
Görünümü farklı yapma olan var olmayan var.. içinden neler geçirenler var.. ya da eline geçirmek isteyenler:)))
günahı AI a:)
Al uslu duruyor sen koydun resmi ;)))
Peki 1. Resim ile 3. resimin birbiri ile hiç alakalı olmaması zaten 3. resimde bir tık daha açık olsa her şey ortada olucakmis 😅🤣
ai olunca alaka o kadar oluyor, haklısın
Gayet hoş kadınsın duymak istediğin de buydu demi 😂
ne olmuş yani :)
Doğallık herzaman iyidir senide doğal beğenen insanlar aslında seni gercek sevenler
konfiçyüs mü demiş bunu aşkım?
Konfiçyüs ben 😂
memnun oldum konfiçyüs
😂 bende hanımefendi
gayet iyi görünüyorsun. fazla kilon yok. südyen takmalısın. malum yerçekimi
çamaşırsız çıkmayın dışarı diyorsun
:) eveet çıkma bence de.
aman başkaldırırlar falan ceketten dışarı dışarı çıkarlar çok uğraşırsın. durduk yere onlarla aranı bozma
sigortalatayım en iyisi
bence de koruma altına almalısın. güzel görünüyorlar. masum masum dursunlar öyle
ciciş
:) ama çok tatlılar.
, herşeyin güzel. mutlu ol bence
Bence edit yapma şuana kadar 4 erkek kalp krizi geçirdi vicdanına işitme cihazı taktır 😃
:))))
Bordox şarap canım çekti bence yıllandıkça güzelleşmişsin herkese demem bunu değerini bil ona göre konuş milletle 😉😊
övdün mü şimdi:)
Kendini niye yaşlı hissettiğini çözemedim 20 li yaşlardaki kızlara bak bide sana hepsi senden zerafet görsün 😃
oooooo çok teşekkür ederim.
Doğru söyleyeni 9 köyden kovarlarmış ama bu gün teşekkürü de gördük 😃
nezaket de sık bulunan bişey değil. hele online.
İnsanlar kime nazik kime kaba davranacağını bilmeyecek kadar cahil olunca sizin gibi mücevherler değer görmüyor galiba sorun bu 😊
sen var ya :)
Al babayı dinle bak ne demiş 😃
Senin bu yola başvurmana mı acıyayım yapay zeka fotolarını gerçek sananlara mı bilemedim
çok komiksin. AI diye yazıyor zaten?
Yazıyo da yazanlar farkında değil
o zaman bana saldırma, pathetic olan okumadan yorum yapman, kendine acı bence
Hahaha Ai işi biliyor canım 🤣
O ne
@Poyrazefe2531 bi arkadaş
Rm
@Poyrazefe2531 rm ne demek
tamam
Almış olsanda yine çok güzelsin önemli olan bunu korumak değil mi zaten
Herkes 3. resime takılsada 2. resim daha etkileyici en doğal hal var bi kere
3. Fotoya ciğerimi bıraktım
AI o , o kıyafet giyilmedi gerçekte
:))
Kilo almışsın
Gogusler diz kapağına değiyor sanirim
Bir çok balık etli insan gördüm ama sen bambaşka birşeysin
iltifat kabul ediyorum
Geri tko et
olsun bence kilo sana yakışıyor
nazik insan başka oluyor
çok ciddiyim, ama veririz ya, kilo dediğin ne ki
zor oluyo benim yaşımda
benden gençsin
36 da durdum ben:). 5 yıldır :)
yine de benden küçüksün 😜
Bence fizik ve kilonuz gayet güzel uyumlu
Göguslere bittim 🤦🏻♂️
Yapay zeka iyi hayal etmiş seni
Yapay zekanın haklılık payı nedir
öyle bi giyim yok tabi ki
Çok cesur bir kombin yapmış
Her halin güzel :D
3. resim ai edited
yalancıııı:)
Beddualardan cok nasipleneceksin cok
kiminin duası kimin...
3 ncu fotodan dolayi sabahlayacak kisiler bile vardir :) KS oyle renkli bi yer
AI demiştim 3.
Yapay zeka bile şok şu an bence ahdhd
kendi yaptı, ben yazdım sadece fotor da, canva dada kıyafet seçimini yazdım.. ama abartmış gerçekten.
yollu yapacak seni bu yapay zeka ben sana diyim ahdhdhf
söyleyeyim daha dikkatli olsun :)
valla göğüslerin biraz dik olsa harika olur idi
yaş işte yaş
yaş ile alakalı değil bu yemene içmene dikkat etmediğinden dolayı spor yapmadığından dolayı
gömdün resmen
aslında yüzün güzel ama göğüsler sarkmış ikinci resimde daha derli toplu oda yemek fazla yemekten ve spor yapmamak bu senin için değil herkes için geçerli ama belki kalçan güzeldir ya da böyle göğüsleri seven erkekte vardır
yoktur bence. gömmeye devam:)
ben kalça severim kadında göğüslere pek o kadar takmam
senin için de siparişverelim o zaman
peki eşin beğeniyor mu senin bu halini sonuçta onun ile yatağa giriyorsun aynı evi paylaşıyorsun onun ile sevişiyorsun
çözüyorum o sorunu, az kaldı
nasıl yani eşinde mi yatakta seni beğenmiyor fiziğini iç giyimini
yorum yok
beğense söylersin ama benim için kalça önemli kadında daima ve iç giyimi
bana özl yz
neden
konuşmak için farklı şeyleri
şimdi çıkıyorum, teşekkür ederim.
şu an ikimizin de libidosu yüksekte ondan demiştim
ciddi kilolusun kilo ver
maalesef
bence hemen diyet ve spora başla. yaza manken gibi bir fiziğe ulaş.
mankenlii 6sene yaptım, beceremedim, gençliğimde.
Anladım
Çok iyi olmuşsun
teşekkürler
pp enfes, diğerleri evet almışsın biraz.
yapay zekada vücut tipini seç öyle oluştur bari 😅
biraz gerçekçi olsun diye.. yoksa brezilyalı yapıyor :)
tabiki o kıyafet gerçek değil
fotor ve canva ile. platform üzerinden
mesela? fikir ver
hayvanlarla oluyor, kaplanı alıp domuza dövdürüyorsun.. ama çok suni oluyor
Ya ama güzellik şakamı
Vayy bee budur
Aş kiloya kilo katmış :)
sorma
gerçek değil zaten
o da olmasa millet saydırır sürekli.
Ya bi tanem takılma cidden harikasın 😘
bitanem demek:)
memeli çok açmış sen mi istedin
ben yazdım, dekolte , o abartmış. ciddi dedim, ifade de abartılı
O ceketli olan beni benden aldı be ablammm
AI
Nasl alcam
al değil şekerim ai, ey ay yani a ve i harfleri. artificial intelligence
E nasl yapcan
İyisin bence
teşekkür ederim
💗
sonuncu kombin nerede giyildi
hayallerde
sonki ateşli
AI ateşi o :)
yanison resim gerçek değil
Ceket iyi
yapay zeka o resim 3.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar