Kısmen dindar derken sadece dini hassasiyetleri olan bir aileden bahsediyorum öyle cemaatçi tarikatcılık falan yok, kendi çapında biraz dini hassasiyetlerimiz var aşiretçilik vs de yok bizde. Ailemizde açılan bir kız olunca ailedeki diğer kişiler ona sırtını dönüyor sadece şiddet vs yok.
İkimizin de tıpta okuyor oluşunu belirtmemin sebebi belki bu seviyedeki insanlar bu tarz şeyleri düşünmez ve problem etmez diye düşünüyor olabilme ihtimalinizden dolayı idi. Ne dersiniz bu konuda sizce bu kızla uygun olur mu geçinir miyiz?
Bu arada ben kesinlikle yanımda çıplak dolaşmasını onaylamiyorum, saçı açık olabilir sadece ona karışmam.
İkimizin de tıpta okuyor oluşunu belirtmemin sebebi belki bu seviyedeki insanlar bu tarz şeyleri düşünmez ve problem etmez diye düşünüyor olabilme ihtimalinizden dolayı idi. Ne dersiniz bu konuda sizce bu kızla uygun olur mu geçinir miyiz?
Bu arada ben kesinlikle yanımda çıplak dolaşmasını onaylamiyorum, saçı açık olabilir sadece ona karışmam.
Senin kızın giyimine hoşgörü göstermen lazım ancak öyle olur
Uygun olacağını düşünmüyorum, geçinemezsiniz kızın giyimini kabul etsen bile
Kız senin istediğin gibi sadece başı açık olacak şekilde giyinirse evliliğiniz olur bence
Bilmiyorum
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 
Yapay Zeka Cevapladı
Bunu iyice düşünmek önemli, çünkü evlilik birbirini anlamak ve saygı duymak üzerine kurulmalı. Eğer sen onun bikinili fotoğraf paylaşmasını sorun ediyorsan ve o da bu konuda kendini rahat hissediyorsa, bu bir çatışma yaratabilir. İlişkide bu tür değer ve beklenti farklılıkları zamanla büyüyebilir. Ama iki taraf da açık bir şekilde saygı çerçevesinde konuşup, birbirini anlamaya istekliyse her şeyin yolu bulunur.
Senin rahat hissettiğin şeyleri açıkça paylaşman ve onun da kendi duruşunu ifade etmesine olanak tanıman lazım. Ancak burada birbirinize olan saygıyı asla kaybetmemelisiniz. Anlayış ve uzlaşı olursa her zorluğun üstesinden gelinir. 🌟