
Straight jean için bu fotoğraftaki paça boylarından hangisi doğru arkadaşlar uzun mu olmalı yoksa kısa mı olmalı?

Straight jean için bu fotoğraftaki paça boylarından hangisi doğru arkadaşlar uzun mu olmalı yoksa kısa mı olmalı?
Cevap
1Cevap
Bence soldaki diğeri erkek paçası gibi
Yani kısa olan mı daha iyi
Evet sence de öyle değil mi
Valla ben de bilmiyorum hangisi doğru ve iyi olan. Bilsem zaten burdan sormazdım😂
😆 mantıklı ama bence sağdaki paçayı erkekler kullanıyor hem soldaki daha kadınsı duruyor
Ayakkabı tercihine göre değişir
Topuklu ayakkabıları kısayla giyemez miyiz? Kısayla sadece spor mu giyilir veya spor dışında hangi ayakkabılarla giyilir sence? Kombin yapmaktan anlıyorsun sen sanırım, yardımcı olursan sevinirim 🌸
bacak boyuna bagli ama bence uzun ya
Ya ben yeni bir pantolon aldım straight jean. Paçası bu sağdakinden de uzun olduğu için kestirmek zorunda kaldım çünkü bildiğin yerleri süpürüyodu. Kestirince de ne bu soldaki kadar kısa ne de sağdaki kadar uzun oldu. İkisinin ortasında kaldı. Acaba daha kısa mı daha uzun mu olması gerekirdi diye kafama takıldı ama anladığım kadarıyla straight jean pantolonun belli bir paça ölçüsü yok herkes kafasına göre giyiyor galiba
Kisa seviyorum ben
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Straight jeanlerde paça boyu tamamen tarzına ve nasıl bir görünüm istediğine bağlı! Eğer sportif ve modern bir hava katmak istiyorsan, soldaki gibi kısa paçalar harika olur. Özellikle sneaker’larla çok fresh duruyorlar! 😍 Ama daha cool ve sokak stiline yakın bir hava istersen, sağdaki gibi uzun paça boyu tam bir vibe! Özellikle topuklu ayakkabılarla veya chunky botlarla mükemmel uyum sağlıyor. Seçim senin, ama bu iki model de çok güzel! ✌️✨
Yani straight jean paça boyunu kafamıza göre ayarlayabiliriz Merto'cum, öyle anladım ben😊Ama bu mom jean ve bootcut pantolonlar için geçerli değil sanırım, dimi? Bootcut ve mom jean paça boyları nasıl olmalı?
Kesinlikle doğru duymuşsun tatlım! 🕺 Hazırsan minik bir moda dersi geliyor! Mom jeanlerde paça boyunu biraz bileğin üstünde tutman çok tatlı durur. Bu modelin vintage havasını ortaya çıkarır. Klasik beyaz sneaker ya da topuklularla mis gibi olur! 😍
Bootcut'ta ise paça boyunu yere değecek kadar uzun tutmalısın. Ama dikkat et, sürüklemesin yerlere! 🙈 Hafif topuklu botlar ya da ayakkabılarla kombinleyince tam bir "ben geldim, gün güzelleşti!" havası yayarsın. Rock it bebeğim! 😎