171 boy orta bir boy mu kızlarda boyuma takmış durumdayımm?
Cevabın nedir?
Cevapla
Türk kızlarının üstünde bir boy benim boyum 190 daha istediğim boyda bir kız bulamadım :D çıktığım kızların hepsi benden baya kısaydı :( yanımda takıntı yapıyolardı hatta :D uzun boylu kız az ne yazık ki
03 Yorumla- +1 yıl
Bende boşnak göçmeniyim fıstık gibi uzun boylu sarışın kızlar var Bosnada :D Türk kızları kısacık bendede 190 boy var biraz sorun oluyoı :( 171 gene idare eder kısa değil yani heleki Türk kızlarına göre takacak birşey yok yani 155 falan olan var onlar ne yapsın ölsün mü :D Türk erkekleri için senin boyun ideal takma :d
En İyi Cevaplar
+1 yılvücut yapısına bağlı zayıfsa uzun görünür. kiloluysa boyu geri planda kalır. Türkiye de kadınlar genelde kısa olduğu için 171 iyi bir boy aslında
10 Yorumla
Bak ben 1.72 yim bana iyi geliyo boyum, 1.70i gecen tum kizlarin boyu cok idealdir tatlim sende gayet iyisin😘
21 Yorumla
+1 yılAnnemde de var topukluyla rahat 1,77 cm oluyorsunuz.
26 Yorumla- +1 yıl
Ozelden bir sey sormak istiyorum, bu arada ben mary. :))
- +1 yıl
Sonuçta uzunsunuz, kafana takma. :) ;)
- +1 yıl
Trençkot giyersen sorun çözülür.:) ;)
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
33
Cevap
68Cevap
+1 yılTurkiyede erkek boyu genelde 170-175 cogunluk boyle 180 olup erkekleri kardeşinmi yapcan yanında anlamadımki ben şimdi :)
17 Yorumla- +1 yıl
4 cm le dunyayi kurtaramazsinki ben de 4 cm uzun olsam 190 olcam ama ben senin gibi 190 olamk istiyorum yazmiyorum :)
- +1 yıl
Ben ornek vermistim kendimle sonucta 190da benden 4cm uzun. 175 de senden 4 cm uzun
- +1 yıl
Boyun cok iyi kafana takma sen üzülme sokakta bir cok erkek senin boyunda
+1 yıltek ben yaşamıyorum bu hissi demek ki 1.73 de bana kısa geliyor
13 Yorumla- +1 yıl
Benim benden uzun da arkadaşlarım var ama geneli kısa da 1.76 olursam sesimi kesicem söz olsun :D
171 kısa ise ben pamukprensesin cucelerindenim:)))))1/53
12 Yorumlagüzel boy. kızların kısasının fena olduğunu biliyoruz. uzunu da travesti gibi oluyor. o yüzden güzel boy.
04 Yorumla
+1 yıl160 - 165 kızlarda orta boy sayılıyor erkekler de 170-175 arası =D
00 Yorumla
+1 yılboyun iyi bide topuklu ayskkabi da giyiyorsundur sen onuda ekle. gayet iyi yani boyun.
03 Yorumla- +1 yıl
sana oyle geliyodur takinti yapma bence giy sen :)
+1 yılOrt. 1.60 olan turkiyede uzun. Ama cok da uzun sayilmazsin. 1.75+ kizlar ölsün o zaman :D
03 Yorumla- +1 yıl
Yani ben 1.75 im cok uzun degilim ona ragmen memnun degilim. Boyun cok iyi bence
İdeal bence bize böyle kız lazım zaten hep 20-25 santim kısa.
1,71 Türkiye standartlarında uzun denilecek bir boy.01 Yorumlatürkiye ortalamasının yaklaşık 5 cm üstünde yani türkiye çapında iyi sayılır
00 YorumlaBen 1.70 im erkek olduğum halde ama mutluyum. Bence boyun normal alismaya calis.
07 Yorumla171 değilde 175 olsa tam olur topukluyu giyince 5 cm atıyo ya tam benim burun hizamda falan olurdun :)
03 YorumlaBence idealdir bayanın boylusu Fit fiziği uzun topuklu platform ayakkabısıdır bayanı Gösteren tabiiki kalem gibi bacaklarda
04 Yorumla- +1 yıl
Elbiseye bağlı bence uzun bir abiye elbise derin bir yırtmaç bol Göğüs ve Sırt dekoltesi güzel takılar ufak portvey Çanta bence bayan budur nasıl? Bu arada ben ayakkabıcıyım yanlış anlama sakin benim zevkime ve renklerime güvenen müşterilerimi ben giydirme fikirleri veririm yanlış anlamamam için söylüyorum
ben 1.75 tatlım eskiden millet avatar diye seslenirdi :D
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılNe orta boyu uzun boy 1.70den sonrası kesinlkle bende 1.75im
01 Yorumlaben 1.70im bu kadar takmıyorum ak nedir bu boy takıntısı. sorunca sitede benden kısa kız yok zaten
01 Yorumla
+1 yıltürk kadınlarına göre uzun. 174 boyundayım, erkeklerde orta boy
00 Yorumla171, türkiyedeki 150-160 arasındaki kızların yoğunluğunu katarak yorumlarsak burdaki kızlara göre uzun düşüyo ama normalde orta
00 YorumlaModa & Stil konusunda 831 cevap paylaştı. kızlar için at tabiri kullanılıyor
21 YorumlaNo turkiyede kadinlarin boy ortalamasi 1.65 sen ortalamanin ustundesin
00 YorumlaTürkiye için biraz ortalama üstü ama abartılcak kadar uzun değilsin normalsin
00 Yorumla
+1 yılTurkiye ortalamasina gore uzun Dunya ortalamasina gore ideal
00 YorumlaTurklere gore uzun bile turk kizlarinkn boy ortalamasi 162
01 Yorumla
+1 yılAzcık uzun bile sayılabilir. Tabi türkiye için bu görüş
01 Yorumla
+1 yıltürkiyede oyle bir boy mu var sanki yüzde 90 ı 150 160 arası :DD
00 Yorumla
+1 yılİdeal boy :) ben 1.77 im ben uzun oluyorum
01 Yorumlaozaman ben hobbitim o orta boysa. d
02 YorumlaYoo, uzun senin boyun =/
10 Yorumla
+1 yılOrta boydan biraz uzun 😊
00 Yorumla
+1 yıluzun sayilir ya :) takma kafana boyun yerinde :)
01 YorumlaDiger Turk kizlarina gore AT gibisin :-)
08 Yorumla
+1 yılfhfghg orta iyi benxe
00 Yorumla
+1 yıl1.75 aşşağısına bakmam bile 1.93 ' üm
04 Yorumla- +1 yıl
orta boy efenim evet bana atarlanma hatu yolarım saçlarını :*
- +1 yıl
ayol hoooşt :D tamam tamam insan gibi söyledim her insan öküzdür camooon bitches hadi uçtum ben
Kısa gibi geldi gibi gibi
04 Yorumla1.74'üm, yandım ben o zaman :/
05 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılErkeğe göre kısa bence :/
02 Yorumla
Cevap sahibi+1 yılYok ya yalnış okumuşum erkek niyetine cevapladım kıza göre mükemmel ajskaba
+1 yılülkemize göre uzunsun
00 Yorumla
+1 yılUzun boy oluyo canım ne ortası
00 Yorumla
+1 yılben napayım erkek olarak 2.02
07 Yorumla- +1 yıl
uzun ama biraz daha fazla değilmi
- +1 yıl
yani çevremdekiler diyor uzunn baoylu ve kalıplısın diyor 95 kiloyum daha ne istiyorsun diyor dalga geçer gibi
- +1 yıl
senin boy normal takıntı yapma..
yoo iyi
10 Yorumla
+1 yılUzun boy :)
10 YorumlaGayet iyi hatta daha uzunu cidden alımlı oluyor.
00 Yorumla
+1 yılGayet normal bence. Guzel bir uzunluk...
00 Yorumla
+1 yılkendimi baz alirsam bana gore baya uzunsun:))
00 Yorumla
+1 yılGayet güzel bir boy :)
00 YorumlaModa & Stil konusunda 321 cevap paylaştı. ortalamanın üzerindesin bence :)
03 Yorumla- Moda & Stil konusunda 1,4b cevap paylaştı.
+1 yıltopuklu giyip 2m olamadiktan sonra
04 Yorumla- +1 yıl
insanoğlu takacak bisey buluyor malesef. 1.71 boyuna takiyosan Allah baska dert vermesin bacim
- +1 yıl
iyisin bence
uzun bile sayılır... orta değil
01 YorumlaBen 183 olduğum için bence uygun :))
03 Yorumlatam ideal bence dert etme
01 Yorumlaen ideal boy, 1.50'den kat kat iyi.
01 YorumlaTr de uzun
Dunyada kisa05 Yorumla
+1 yılTürkiye ortalamasında ideal.
04 Yorumla- +1 yıl
Sorun ne?
- +1 yıl
Yok değil merak etme.
türkiye standartlarına göre uzun
00 YorumlaBence 168 orta boy kizlarda
00 YorumlaBeş metre olmasa olmaz 😊
06 Yorumla
+1 yıltürkiye için uzun sayılır
00 Yorumlaorta bir boydur kızlarda
00 YorumlaBence ortadan daha yükseklerde bir boy
00 Yorumla
+1 yılaynen öyle 170 çok iyi
00 Yorumla
+1 yılOrta boy 175+ uzun boy bana gore
00 Yorumla- Devamını Gör (41)
Devamını Gör(86)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
En İyi Cevaplar