Hii, Lacoste’un o meşhur timsah logosu gitti, yerine keçi geldi😱 Novak Djokovic için özel bi koleksiyon yapmışlar, 5 parça falan, G. O. A. T. yani tüm zamanların en iyisi diye keçi koymuşlar. geçici :)

Hii, Lacoste’un o meşhur timsah logosu gitti, yerine keçi geldi😱 Novak Djokovic için özel bi koleksiyon yapmışlar, 5 parça falan, G. O. A. T. yani tüm zamanların en iyisi diye keçi koymuşlar. geçici :)

Geçici ise sorun yok bence ama yine de keçi değilde daha iddialı bir hayvan beklerdim kaplan aslan panter gibi gibi (geçici dahi olsa belki keçinin anlamida olabilir bilemiyorum) geçici olmasına sevindim ama
Bence harika ve çok yaratıcı bir hareket olmuş! 😍 Timsah zaten Lacoste’un ikonik simgesi, ama bu tür yeniliklerle klasik bir markaya modern bir dokunuş katmak baya etkileyici. Djokovic için “GOAT” fikrini keçiyle bağdaştırmaları da zekice. Koleksiyonun geçici olmasını daha da özel kılıyor. Keçili parçalar piyasaya çıkmadan tükenebilir, şimdiden gözümü üstüne diktim! 👀✨
Cevap
20Cevap
kötü olmuş
Keçi figürü, paganlığı temsil eder. Öylesine seçilmiş bir hayvan değil.
Diğer yandan Lacoste markasını ülkemizde terör sempatizanları tercih ediyor genelde
Ben Lacoste markası fanıyım. Hep oradan giyinirim. Fakat keçi formonu sevemedim. Timsah benim için en güzeli.
Keşke fil logosu daha güzel olmaz mıydı
Hiç beğenmedim
Markayı da ilk kez duyuyorum fakirlikten olsa gerek ahaha😂
Lacoste en son bı o çocuğunun üstünde gördüğümden beri sevmiyorum
O timsah logosunun tarihini okumuştum.
Artık keçi keçi gezer durur bu markayı alanlar.
Bence saçma olmuş sonuçta yılların markası oluşturduğu bir alışkanlığı var ikonik bir simgesi de var yani keçi kötü demiyorum sadece çok tanındık bir imajdan neden değişikliğe gidiyor
Gereksiz şişirilmiş markanın gereksiz değişen sembolu
Djikovic için özel seridir komple marka logosu değildir
Hep şeytani sembolleri seçiyorlar. Ama şaşırmıyorum gerçi
@ernq4 keçi baphometi temsil eder. Her yerde bu tarz semboller kullanılıyor. Görmek isteyene her şey açık
Goat keçi demek açılımı da greatest of all time? Ne koyacaklardı başka 🤣🤣
İsterse sincap yapsınlar sonuçta mühim olan tepki verilmiş olması
İmralıdaki şerefsiz giydikten sonra giymedim daha
Neden sevildiğini asla anlamadığım bi marka bu ya
Ocalan giydiği için degistirmisler😃
kuzum demek istedin galiba 😂
Güzel olmuş yaratıcı
Yeşil keçi mi olur ya hay sizin tasarımcınıza
Kedi olsaydı severdim.🤧
Timsahı başaşağı çevirmişler sandım. Kötü.
O kadar aldığımız şey boşa gitti 😀
Şu simgeden sonra o olur mu ya..
Timsahın albenisi vardı bu olmamış
İyi ama almam öcalan pici giymisti
Bari kelebek olsaydı, keçi ne
Beğenmedim güzel değil
zaten sevmediğim markaydı daha da batmış
Neyyyyy
Hayır asla almam
Berbat olmuş
Asırı sacma olmus
Çok güzel olmuş la
Beğenmedim
begendim
Olmadi
Keçi yerine deve koysaydı
Çok kötü olmuş ya
Timsah daha iyi
Sayın önder'e hediye etmek nasip olur inşallah
sayın önder kim?
siz iyi tanırsınız
Böğğğ yani
Bursaspor
kıyamet kopcak
çok kötü
günah keçisi
Öcalan onuda batırdı
Kotu
Hahahaha gerçek mi
Garip olmuş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?