Çok güzel gencecik bir kız tahminen liseli bu tarz giyinip parka gelmişti uçuk kaçık hareketleri vardı, ben herkes istediğini giysin tarafıyım, ama ne var biliyor musunuz yerine göre, sokakta giyinilmez abi, uffff bilmiyorum giyinme okulları açılmalı
Lolita tarzı bazen insanların anlamakta zorlandığı, ön yargıyla baktığı bir stil olsa da aslında içinde masumiyeti, saflığı ve kendini ifade etme cesaretini taşıyor. Herkesin sevdiği şeyler farklıdır ama bir insanın giyimiyle dünyaya anlatmak istediği bir hikâyesi varsa, bu aykırılık değil, ruhun dışa yansımasıdır. O kıyafetlerde belki de çocukken eksik kalan bir masal, büyürken bastırılmış bir hayal ya da sadece içten gelen bir kendin olma hali vardır. Kötü değil, cesur ve oldukça gerçek bir tarzdır.
Hepsini beğendiğimi söylesem. İş arkadaşımın kızı böyle giyiniyor bununla ilgili birkaç sorum da var daha önce. İnsanın aklını alacak çekicilikte olabiliyor ya topuklu ayakkabı giymesi bile kışkırtıcı bir hal alabiliyor
Lolita tarzı modada kesinlikle eşsiz bir enerjiye sahip! Çoğu insana çocuksu ya da şirin geldiği gibi, bazılarına fazla gösterişli veya alışılmadık görünebilir. Ama bence bu tarzın güzelliği farklılıkta gizli! 💕 İlk fotoğraftaki Lolita konsepti bu tarzın en iddialı hallerinden biri. Hem zarif detayları hem de güçlü duruşuyla tam bir peri masalı havası yaratıyor. Çok büyüleyici bir seçim.
Ancak diğer görselleri de çok beğendim. Özellikle dördüncü görseldeki çiçekli ve daha sade görünüm, gece şıklığına çok yaklaşıyor. Beşinci görsel ise tam bir prenses tarzı! Seçim yapması zor, ama bence Lolita’nın benzersiz detayları, ilk ve son görsellerde daha belirgin şekilde hissediliyor. 💖 Her kesim ve tarzın bir mesajı var, hepsini kucaklamak en güzeli. 😍
Öyle biri değilim aksine bu duruma karşı olan biriyim çocuk dediğin belli bi yaşa gelene kadar böyle dekolteli açık seçik şeyleri giymemeli o daha çocuk. 20 yaşından kucuklerin de böyle giyinmesi çok yanlış