Açıklıkla çıplaklık karıştırılıyor mu? Bu giyim tarzı özgürlük mü?

Biraz seküler, biraz muhafazakar çok siyasal olmayan ve dozunda ülke ve gündem takibi yapan birisi olarak daima bu soruyu belirli zamanlarda düşünürüm. İnsanların hayatına karışmak gibi bir niyetim yok ama işin doğrusu bu mu? demeden de edemiyorum. Bana göre ülkemizde bir kesimden sonrası işi açılmaktan ziyade soyunmaya döktü ve bunun insanın özgür hayatı olduğunu savunmaktalar. Lakin bende sokakta yürürken transparan crop içerisinden görünen memelere gözümün çarpmasını istemiyorum. Bakma diyenleri duyabiliyorum fakat Antalya da nereye bakarsanız bakın aynı profilden üç beş vatandaşa rastlamak mümkün, açıkçası bunu görmekten rahatsız oluyorum. Sizce bu özgürlük mü?

Açıklıkla çıplaklık karıştırılıyor mu? Bu giyim tarzı özgürlük mü?
Cevapla