Aşırı açık giyimleri özgürlük olarak mı görüyorsunuz?

Bir insan niçin fazla açık giyer ki sıcaksa o kadar açmadan ince kıyafetlerde giyilebilir güzellikse aşırı açık olmadan da güzel olunabilir (ki ben estetik olarak da güzel bulmuyorum) yani amacın ne olduğunu anlamış değilim ve bu tür giyimler gerçekten midemi bulandırıyor buna özgürlük diyorlar bu benim ya da rahatsız olan diğer insanların özgürlüğüne müdahale değil mi? Bence insanlar kıyafet giyinmeli kıyafet bizim insan olduğumuzun göstergesidir ve bence böyle bir giyinen biri kıyafet giymiş sayılmaz.

Aşırı açık giyimleri özgürlük olarak mı görüyorsunuz?
Cevapla