Bunu artık anlatmak istiyorum sizden fikir almak için ama lütfen düzgün fikirler?

Eşim kapalı elbise ete giyer pantolon tunik falan iite elbise giydiğinde altına dizine kadar kısa tayt var onu giyiyor neden giydin dediğimde ise işte açılır falan elbise ya da etek rezil olmayalım birde bacakları pişik olmayacakmış ya kardeşim bende diyorum ki madem rezillikten korkuyorsun dizine kadar açılsa görünse rezil olunmuyor mu ya arkadaşlar rvlenmeyin evleneceksenizde açıkla evlenin kapalı kadınlar artık saçmalıyor saçmalıyor
Bunu artık anlatmak istiyorum sizden fikir almak için ama lütfen düzgün fikirler?
Cevapla