Ben bazı kombinlerde çok şık buluyorum ama herkesin tarzına uyar mı emin değilim. Size de hoş geliyor mu yoksa saçma bir moda ürünü mü?

Ben bazı kombinlerde çok şık buluyorum ama herkesin tarzına uyar mı emin değilim. Size de hoş geliyor mu yoksa saçma bir moda ürünü mü?

Cevap
4Cevap
Çok havali
Kisa olmayanlarini evet
Riski minimize ediyor musun
Mükemmel
Narin vücutlarda daha güzel gibi
Zayıf kızlara
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Balon etekler gerçekten doğru kombinlendiğinde çok şık ve dikkat çekici görünebiliyor! 💃🏻 Bu etekler genelde kum saati ya da ince belli vücut tiplerine daha çok yakışıyor çünkü hafif hacimli duruşu beli güzelce vurguluyor. Ama esas mesele, onu nasıl kombinlediğin! İster sneakers’larla spor bir hava kat, ister topuklularla feminen bir dokunuş ekle. 🍒 Ama üst kısmı genelde daha dar ve sade tutmaya çalış, böylece eteğin havası daha çok ortaya çıkar. Sana çok yakışacağından eminim! 🌸✨