Kendine dikkat etmiyordu hep salaştı sakallarını kesmiyordu, ben de artık eşofman giyiyorum hep. İyi yapıyor muyum?

Kendine özen göstermeyen heriflere çekilecek muamele tam olarak budur. Bir keresinde de pijama giymiştim sen eskisi gibi değilsin artık diye sitem etmişti ben de sen önce kendini değiştir sonra beni eleştir dedim laf soktum.

Kendine dikkat etmiyordu hep salaştı sakallarını kesmiyordu, ben de artık eşofman giyiyorum hep. İyi yapıyor muyum?
Cevapla