Türbanlı kızlar basınız kapalı ama dar tayt neden giyiyor sunuz?

Şu sıra çok görüyorum başını kapatmış tayt giymiş kalçası ben buradayım diyor üstünü kapatmış altını aşmış neden tesettürün içine ettiler diye düşünüyorum

Güncellemeler
11 ay
Vay be Allah kullaniyoruz sız böylelesiniz Allah'ın emirlerini dile getirmek Allahhi kullanıyoruz olmak helal olsun be iyi bildiğini oku ozaman evet dediğin gibi hesabını da sen ver ben benim Allahım a karşı yüzüm dik ve ak ama şunu unutma bir gün bu dünyayı müslümanlar yönetecek bu da geçiyor Kur'an da ozaman ne bok yiyeceksiniz bakalım göreceğiz zoruna gitti engelledi gizli kullanıcı
Türbanlı kızlar basınız kapalı ama dar tayt neden giyiyor sunuz?
Cevapla