Kilolu kadınların da cesur giyinip kendini iyi hissetme hakkı yok mu?

Özellikle başta tayt olmak üzere dar kıyafetler giydiğinde hep linçlenirler genelde. Bence herkes kendini neyin içinde iyi hissediyorsa öyle olmalı. Dışarıdan kimsenin karışıp moral bozma hakkı yoktur. Siz yakıştırıyor musunuz ve en doğal hakları olduğunu düşünüyor musunuz?
Kilolu kadınların da cesur giyinip kendini iyi hissetme hakkı yok mu?
Güncellemeler
11 ay
Güncel.
Kilolu kadınların da cesur giyinip kendini iyi hissetme hakkı yok mu?
Cevapla