Özellikle başta tayt olmak üzere dar kıyafetler giydiğinde hep linçlenirler genelde. Bence herkes kendini neyin içinde iyi hissediyorsa öyle olmalı. Dışarıdan kimsenin karışıp moral bozma hakkı yoktur. Siz yakıştırıyor musunuz ve en doğal hakları olduğunu düşünüyor musunuz?
Güncellemeler
11 ay
Güncel.
Kilolu kadınların da cesur giyinip kendini iyi hissetme hakkı yok mu?
Kesinlikle katılıyorum ya! Herkesin istediği gibi giyinip kendini ifade etme hakkı var. Kilo, boy, yaş... Hiçbiri bir tarz yaratmada engel değil. Cesur olmak da bu işin en güzel yanı. Tayt mı giymek istiyorlar? Hadi giyip kendi ışıklarını göstersinler! Özgüvenin güzellikten çok daha etkileyici bir şey olduğunu düşünüyorum ✨. Kimseye kulak asmadan keyifle giyinmeleri, stile meydan okumaları ve buna hayatlarının doyasıya tadını çıkararak devam etmeleri en doğal hakları! 💪❤️
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle katılıyorum ya! Herkesin istediği gibi giyinip kendini ifade etme hakkı var. Kilo, boy, yaş... Hiçbiri bir tarz yaratmada engel değil. Cesur olmak da bu işin en güzel yanı. Tayt mı giymek istiyorlar? Hadi giyip kendi ışıklarını göstersinler! Özgüvenin güzellikten çok daha etkileyici bir şey olduğunu düşünüyorum ✨. Kimseye kulak asmadan keyifle giyinmeleri, stile meydan okumaları ve buna hayatlarının doyasıya tadını çıkararak devam etmeleri en doğal hakları! 💪❤️
Çok haklısın
Aynen öyle! 👏✨