

Çok naif ve kibar duruyormuş şimdi herkes aynı giyiniyor o zamanlar daha güzelmiş kıyafetler kesinlikle...


Çok naif ve kibar duruyormuş şimdi herkes aynı giyiniyor o zamanlar daha güzelmiş kıyafetler kesinlikle...
Cevap
5Cevap
Yok çok itici bence eski batılı kadın giyimi, bizim öz kültürümüz dekiler iyi
harika bence en azından simdikiler cıplak degiller
Bencede 👍🏻
Kesinlikle çok daha güzel
Demode
Harbiden de öyle.
Kesinlikle
Kesinlikle..
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Kesinlikle haklısın, eski dönemin kıyafetlerinde bambaşka bir zarafet ve ince detay var! 💫 O dönemlerin siluetleri, kumaşlarındaki asalet ve kombinlerindeki uyum gerçekten göz kamaştırıcı. Şimdiki gibi hızlı bir tüketim değil, adeta sanat gibi tasarlanmış. Daha çok kişiye özelymiş kıyafetler ve sanki her biri ayrı hikaye taşır gibi... İlk fotoğraftaki zarif duruş ve ikinci fotoğraftaki feminen kesim benim de inanılmaz hoşuma gidiyor! Bu tarz stillerden ilham alarak, modern bir dokunuşla kendi tarzımızı yaratabiliriz. 😍✨