Cazibe için değil, nefis sahibi olduklarından. Kadınlarda fıtrattan gelen bir gösterme, dikkat çekme merakı var erkeklerdeki gördüğüne bakma olayıyla benzer olarak. Kapanmayı seçmişler ya da buna zorlanmışlar diye kolayca nefislerini dizginleyebilecekleri anlamına gelmiyor bu. Eğer kolay olsaydı usülüne uygun giyinmek zaten bu bir emir olmazdı. Çünkü zaten herkes yapabilirdi. Tabiki de uygun değil ve bu zaten tesettür değil! Ancak biraz da nedeninin anlaşılması için söylemek istedim.
Yen'i gösterişliler bu. kafada tesettür, Burnunda piercing, bir kova makyaj , daracık pantolon.. ne diyelim gösteriş için dini kullananlarla aynı kefheye koyuyorum ben... Şimdilerde en korktuğum taraf bu tipler
Tabi. Lafa gelince. Allah ı dini herşeye alet ederler görünüşte öyledirler ama icraatta sevgilisiyle öpüşür, el ele sarmaş dolaş gezer.. bişey yapıyorsanız tam yapın bari
Herşey gösteriş için be kardeşim adı var sadece uygulama sıfır rezillik diz boyu. ilgi alakaya bir taraflarını açıp kendilerini ucuza satanlar hey yavrum hey
Gençler için özenti diyoruz birazda çok kınamamak lazım hepimizin kişiliği oturana kadar saçma sapan giyindiğimiz donemler oluyor tabi bunlar abartıyor o ayrı
kardeşim bu foto anladığım kadarıyla montaj dışarda bu şekilde kimseyi görmedim ben Evet başı örtülü altında dar tayt giyen çok kız var ama böylesi olacağını zannetmiyorum ben
Kesinlikle. Benim düşüncem bir erkek olarak bu şekilde giyinen bayanlar daha fazla ilgi odağı olmak istiyorlar. İlgi ve alaka için alet ettikleri şey küçümsenecek birşey değil.
En İyi Cevaplar