AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
88Cevap
Evet rahatsız edici tabi..
Belirginse rahatsız eder.
En güzeli en temizi lazer yöntemi
tuy olsunda kil olmasin
ama varr
Ayda bir kez agdayla temizlersin olur biter.
çıkış aşaması da var bunun en az 10 gün uzamalıki aldırabilesin
yok olabilir belirgin olmasın yeterli :D
belirgin işte! :(
yani siyah bir kıl oldugunu görüyorsun o bölgelerde öylemi yoksa tüy şeklinde mi
ince siyah tüy
hımm erkege göre değişir ben kılı cok sevmiyorum ama eger ki hormonal bir durum cozumu yok ise sorun etmem
helall
eyvallah saol :D
Yok canım neden olsun ki...
ama olmaması gerekiyor ya normalde bu ciddi bir problemmidir sence
ince tüyler yediğiniz içtiğiniz katkılı şeylerden dolayı olabilir.
sorunmu deilmi sence oraya odaklan nedenini sormuyorum :D
değil a. k değil. az kendiniz için yaşayın başkası için değil seni seven böyle sevsin.
terbiyesizce ama iyi geldi eywallah
terbiyesizce değil, başkaları için yaşayan insanlara isyanımdır bu. Bırak seni beğenen böyle beğensin. Yok buran kıllı buram tüylü. Belli yerlerdeki kılları alırsın ama abartmaya gerek yok.
adamsın yaaa ciddiyim hayran kaldım
Sağol, sen de iyisin. Bak kıldan tüyden konu nasıl buraya geldi bilmiyorum ama bir insanı hayatına alacaksan önce kişiliğinle kabul gör. Yani karşındaki seni önce kişiliğinle hayatına katsın, şuramdaki buramdaki eksikliği görürse soğurmu gibisinden çiğ düşüncelere sahip olanlar özgüveni yerle yeksan olanlardır. Velhasılı gerçek bir adam seni kabullenecekse önce kişiliğinle kabul etmeli, fiziğin önemli fakat birbirinin dünyasını anlayan iki kişi için de fizik pek de önemli değil..
iyi dedin hoş dedinde senin zikrinde adam yok piyasada yorumlara bak hepsi ıy iğrenç bilmemne diyo
yorumları okumadım ama sınırın da referansın da burası olmasın. kaldı ki buradaki adamların çoğu günübirlik hatun peşinde sen de bunn farkındasındır.
e öylede sonuçta söz konusu iğrenç gelip gelmediği adamların kalitesi değil
aylarca sohbet ettiğin ve arkadaşlığınızın sevgililiğe evrildiği bir ilişkide bir adam bunu sorun eder mi
benim kıllarımsa söz konusu sorun eder
etmez rahat ol bu kadar takma kafana.
umarım ya saol
Güncelledeki gibi olursa tabi kötü.
öyle yaa çok kötü hemde çok çaresizim
Esmersen doğal değilsen kullandığın ilaçlar neden oluyor olabilir.
doğal değilsen derken?
Esmerlerde olması normal bir durum.
ama benimki çok abartlı
Anlıyorum, erkek tipi bir kıllanman var. Lazer epilasyon ile çözebilirsin.
bilmiyorum :((
Kötü değil tabikide saçmalama
siyah ve sık?
kıl demiyorsun tüy dedin kıl olmadığı sürece sorun yok hadi kıl diyelim biraz yine birşey olmaz ki tüy ise eğer hiç problem olmaz
ama kıl :(
Kılsa epilasyon yaptırılabilir sen karar ver bak kendine aynada kötü duruyor mu durmuyormu sen kendin direkt bakarsan çok görünürve kafana takarsan ama aynadan bak birde
epilasyon derken lazermi
Evet lazer epilasyonu kalıcı oluyormuş
Vede çok sık değildir sen büyütüyorsundur bence sıkıntı yapma kendine
yok ya baya sık ve mesela köprücük kemiği göğüsde falan lazer epilasyon işe yaramadı
O zaman şöyle sorayım uzun mu ve elleyince hissediliyor mu
hissediliyor tabiki
Doktora gidebilirsin hormonal bozukluk olabilir ama herkeste vardır kıl bu olağan birşey kafana takarsan gözüne daha çok kocaman görünür ha birde şu var adet gecikmesi vs. Oluyirsa yumurtalıklarda kist olabilir bizim akrabada vardı oradan biliyorum
yok tek belirti kıl o da doğuştan böle
Anladım takma kafana ya takınca daha çok büyütürsün kötü durmaz yani bütün kızlarda var o dökülür ilerde zaten
yaşlanınca dökülüyomuş 50 yaşımda artık dökülse ne dökülmese ne istemsiz takıyorum :(
Tüy sarartıcı kremler var onları kullanabilirsin işe yarıyor ama tüy dökücü krem falan kullanma sakın arttırır
sarartıcıda arttırır uzatır diyolar bide seyrekse güzel oluyo benim çok sık behlül gibi oluyorum
Ya ne kadar sık olabilir anlamıyorum bence sen büyütüyorsun benim halamdada varmış :öğüs arasında uzunmuş kendi diyordu lazer yaptırmış geçmiş
keşke o kdr kolay olsa
Ya tabikide bu bir süreçtir ama ben sana kafanı takma diyorum sadce sen kız olduğun için vücüdundakiki kıllar sana ters geliyor ama normal yani her insanda kıl olur kimi i sanlar aldırır tvdekiler mesela ve vücutlarına pudra tarzı şeyler sürüyorlar o kıl sana özel değil yani bir çok kadında olan bir durum bu
Puff bendede var yaa. Cok canim sıkiloyor
Can sıkacak ne var. Olacak tabii ki o kadar. Bu deri nasıl hava alacak?
Avrat dedin kılsız olur cinsellik biter :S
Dilimle şekil vermeyi severim:)
iğrenç ya ;:D
Tabiki igrenc hayatta yapmam... Kilo tuyu olan kizlar hormonludur isim olmaz..
çok rahatsız edici değil.
ne kdr rahatsız edici :P
Tabiki edici rahatsiz olmasak uzatacaklar zaten
ya rahatsız olmayın sizde :P
Höhh kızsınız siz ya tamam gorunmeyen yerlere bisey diyemem ama gorunen yerleri bari temiz tutun Allah'tan burada herkes bakimlıda karsilasmiyorum :) ama sizde yapmayin gozunuzu seveyim :)
yok orman gibi gezin güzel oluyor
alınacak tüy var alınmayacak tüy var
şaka bee kılla bir problemim olmaz gibi geliyor.. kızı seviyorsam sorun etmem
ama çok çoksaaa
ne kadar çok hastalık derecesi mi yoksa normal çok mu :Dd yani geçen mesela otobüste bir kız gördüm orta halli güzledi göğüs kısmı kıllıydı dikkatimi çekti ama :D rahatsız etmez o kadar da bence
şimdi normal çok ne :D çok ama hastalık kdr deildir heralde
yaw yani şey gibi mi mesela bir erkeğin kolundaki kıl kadar mı
yok daa sırtta öyle tüy mü olur
ulan ne bilim ya :Dd soruyoz işte sıtta heralde olmaz da göğüste deidn ya onu diyom
off kafamda deli sorular e ama var yani kısaca baya baya
ulan ya :Dd nasıl nasıllllll :Dd sen diğer kızların da var mı sendeki mi anormal fazla?
bende anormal fazla
Takmayan birini bulursun heralde sorun etme bence
umarım saol
Sari ve inceyse harikadir
peki esmer bir kız sarartmışsa
Sarartmissa derken :)
:) ohooo çok işimiz var
Off ben yerim seni :) sen yazsana bana bir :)
Asla değil bana çok hoş geliyor
sık olması ve sırt gibi yerlerde olması damı?
Daha önce almadıysa tüy kıl haline dönüşmediyse ewet
ciddi olamazsın senn
Neden her kadın aynı tepkiyi veriyorki
genelde erkekler bebek gibi cilt istiyoda şaşırtıcı
Bu benim zevkim kıl tüy manyağı bir adamın kendi bedenimde tahammül edemezken kadınlarda durum böyle değil elimde değil ben boyleyim
evlensekmi :P :D
Aman gözünü seveyim bana bulaşma allah işini rast getirsin
ahaha :D noldu yorum yapınca sorun olmaz diyodun
Ewet sorun olmaz evlilik genel anlamda allah korusun
:D hııı tamam o zaman
ne kıllısını gördüm ne kılsızını.
kıllı o kdr var kiii
Bence kadinda 1 tek tüy bile olmamali
peki evlendin sonra anladın çok tüylü olduğunu tepkin nolur
Pek sorun olmaz bence çünkü sonuçta alinabilen seyler yani çaresi var :)
harikasınn ya :)
Evet bayanlarda hoş durmuyo
her kız kendince güzeldir dert olmaz
çok çoksa bilemi
onlar kılve tüy arası şey. bazı kızlarda fazla belli olur
ama sorun olmaz diyosun peki
aynen
O Kadar Kıl Tüy Bende Yok Kusam mı_?
Hamaotu...))
Hyr Seksi bile olabilir
mesela omuzlarda siyah tüyler çekicimi :P
Yok yaa o dglde sarı tüyler oluo ya ppo da falan ;)
ya onu dert eden insan olmaz zaten korkma
Aynen :)))
Bende de oyle canim ya. :(
napıcaz yaa:( senin de üç beş mi yoksa bissürü küçükmü
bisuru ve uzun...
yaaa biz ölelim o zaman bendede var aynı sorun sosyal hayatımı etkiliyo artık
aynen
Olmamasi tercihim pek hos durmuyor
bence normal o kadarcık olur
cık değil işte :D
Evet hemde cok
Kaşlarını kirpiklerinide yollarsan tamamdır
evet
ne kadar olduğuna bağlı
çok sık ve küçük
normal bence
her yerde olması peki?
belli olacak kadar değilse normal
belli işte belli olmasa manyakmıyım sorayım
ozaman problem hormonal olarak problem olabilir hormonal tedavi ya da lazer epilasyonla kurtulabilirsin
genetikse peki yine de hormonal olabilirmi gerçi kıldan başka belirti yok
genetikte olabilir işte o hormonal olarak kalıtsaldır tedavisi hormon tedavisi ya da lazer epilasyon
bir baktırcam hormonlara
belli olmuyosa değil.
oluyo işte
normal görüntü bence
normal değil işte
iğrençç.
ölekmi
aldır..
dile kolay dilee
Yapıcak bişey yok, standart türk kızı işte..
keşke standart olsa tüylerimde :(
koyuysa evet bence
koyu :(
Sarışınlarda değil
e yani
Ben o tuyleri. emiyorum
evet :/
İğrenç birşey
napak ölekmi
Hayır epilasyonda yeter
yetmiyo işte :(
Bilmiyorum
Iyyyy içim kalktı
Lazer
Rahatsız eder galiba
evet
Cok itici
Tüylerin rengi ne?
siyahh
Lazer ile aldır onlari :/
gövdeye etki etmiyor pek
Evet, oldukça.
oyhhhh :(
edici bence
Beni rahatsiz etmez
çok çok abartılı olsa bilemi
O kadarda demedim istersen ozelde konusalim bu konuyu gel
mesaj atmani bekliyorum
burada konuşalım kimliğimi açık vermek istemiyorum :D
Korkma kimligini aciklicak kadar karaktersiz degilim belkibocuyum diye korkuyondur mesaj at lutfen
ksr bakma kendimi çok anlattım olmaz :D
Gogsunun ucunda tug var mı
vücudumun her mm sinde var
Atug derken nasil bisey
atug?
Tüğ dicektim buyukmu
büyük galiba
Farketmez
umarım saaol
Canimcekti be ya :)
ne çekti?
Gosus:)
Seninkiler oylemi yoksam :)
bir şey olmaz
ediyo be
Bence olmamalı evet
Değil kesinlikle
Maleseg