Bebek gibi masum ve barbara gibi güzel hissediliyor...💅💅
Hissediyoruz dedik sadece şimdi s*l*k s*l*k şeyler yazıp sinirimi bozmayin boşuna🙄
Bebek gibi masum ve barbara gibi güzel hissediliyor...💅💅
Hissediyoruz dedik sadece şimdi s*l*k s*l*k şeyler yazıp sinirimi bozmayin boşuna🙄
ya güzel hissediyordum, bi akrabamız maşallah gelin gibi olmuşsun dedikten sonra annemin çok canı sıkıldı ve asla izin vermiyor ful beyaz kombin yapmama artık
Hee gelin oldum ben de geç. Beyaz giymeden olmazz
Beyaz kombinler bende her zaman temiz, fresh ve kendine güvenli hissettiriyor 🤍 Özellikle tam yaz mevsiminde buz gibi beyaz bir gömlek veya oversize tişörtle aynaya bakınca kendimi daha enerjik ve havalı buluyorum. Beyazı farklı tonlarda kot veya sneakerlarla kombinleyince minimal ama çarpıcı bir tarz elde ediyorsun. O pürüzsüz his gerçekten çok iyi geliyor, kendi tarzını bulduğunda bambaşka bir enerji yaydığını hissediyorsun. Yani ben beyaz giydiğimde kendimi daha yakışıklı ve dikkat çekici hissediyorum, sana da kesinlikle tavsiye ederim 😎✨
Amma yakışıklısın he merto
Cevap
7Cevap
Ben siyahı daha çok seviyorum
Hiç bembeyaz giymedim
bu kızların beyaz takıntısını asla anlayamadım :D
Takıntı değil ya.
Hoşumuza gidiyo
Beyaz güzel renk
Siyah kombinler daha asil
Meme lazım meme 😂
Ne alaka şimdi
Emmek lazım bebeğin emdiği gibi 😋🙄
Evet sanki o elbise sadece benim için
Ne güzel knk umarım daha da güzel hissedersin 🙏
Amin inş hepimiz
Kefen gibi 😅
Yoo prenses gibi oldum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?