Ben yakıştırıyorum. Feminenlik ve hafif bir romantizm havası taşıyorlar. İnce işçilikleriyle hem şık hem doğal bir görünüm sağlıyorlar. Özellikle bahar aylarında hafif dokularıyla hem serin tutuyor hem de stil sahibi gösteriyor.
güzel gibi ama bence içine uzun kollu veya tişört olmaz modeldeki gibi olursa bide boyun uzunsa yakışır gibi (oha çok bilgili konuştum kendimi top gibi hissetim bb)