

Dışarı da bunları giymek istiyorum ama eşim izin vermiyor.


Dışarı da bunları giymek istiyorum ama eşim izin vermiyor.
Cevap
48Cevap
Hayır vermek istemem gadası
Neden ki?
sevgilime ya da eşime karışmam ben
1. ye bayıldım sevgilim olmayınca rahat giyebilirim
bende bayıldım
Sevgilin varken de giy
@MacerAnk06 eşim izin vermiyor
Eşin akilsiz valla
ya abicim hayatım bak giydin eline ne geçecek bana bunu anlatır mısın?
burası ortadoğu canını riske atıyorsun
toplumsal risk alıyorsun yapma
İyide bu elbiselerin neyi kötü yani?
abim hangi şehirdesin ona göre anlatacağım
Kocası izin vermeyip hevesini kırınca eline ne geçecek. Korumaya çalışıyor belki ama bu karısını kısıtlayarak olmamalı.
@SorryImnotreadyyet kadın nerde ne giyilmez bunu bilecek
Mersinliyim ben
@SorryImnotreadyyet Bende böyle düşünüyorum ama işte..
Erkek te neye karışabilir neye karışamaz bunu bilecek
Sen burdakileri takma mağaralarından daha çıkamamışlar
@SorryImnotreadyyet bak benim olayım güvenlik mersin göç almasa sorunsuz bir yer ama ortadoğulu tecavüzü aşırı
İstediğini giyebilir.
Bakanları halletmek bende. Ben halledemiyorsam bile tanıdıklar var. Onlar halleder. Djjdd.
Özel günler de olabilir davetler de mümkün değil.
neden mümkün değil
Kavga çıkar rahatsız olursa.
bunlar ic camasirsiz giyilmesi gereken elbiseler. belki siyah ince corap ya da jartiyerle giymene izin verebilir.
Sen bunları giyersen sokakta sana yiyecekmiş gibi bakarlar
Sende mi ya..
Bende değil olanı söylüyorum toplumumuz maalesef böyle
Tabikide izin verirdim bunda ne var ki? Aksine giymesi benimdd hoşuma giderdi
Ben izin veriyorum hatta daha fazla açığını giyiyor neden izin vermiyor ya
bilmiyorum
tatil yerin de olabilir ama normal bir gün asla istemem
neden neyi var elbisenin?
O kadar da açık değil eşin abartıyor
Haklısın
Niye gayet güzel elbise.
Bence de ama işte.
Olm insan neden biriyle birlikte olmaya başladıktan sonra değiştirmeye çalışır hiç anlamıyorum
Normalde karışmazdı aslında ama bu iki elbiseyle dışarıya çıkmak istedim, hayır dedi ve biraz tartıştık..
Giyemez evde giysin sadece
Evde giymelik gibi mi duruyor bu elbiseler?
Dışarda olmaz erkekler var dışarda
Evde neden olmasın gayette olur
Dışarıda erkekler var diye giyemeyecek miyiz. İnsanlar istediği şeyleri giymeli bence.
Ben istemem evinde giysin dışarda olmaz
Evet hosuma gider. Yakisiyorsa giysin tabi ki.
Karısının fiziği böyleyken izin veren erkek g... avattır karısını satar da öylesi
Ya ne alaka ya?
Hayatım şu an şu kız şu fizikle açık saçık dışarı çıksın eve sağ dönemez yolda tecavüz etmeye kalkarlar burası Türkiye nedeni mi var ben çekici bir erkekle sevgili olsam atıyorum mesela sıfır kolla ya da şortla dolaştırmam. Çünkü aşırı kıskancım fazla seviyorum fazla değer veriyorum. Sen dikkat çekici biriyken senin açık saçık dışarı çıkmana müsaade eden adam seni sevip sana değer vermiyordur net bu konu
Tamamda başkaları yüzünden bizim özgürlüğümüz ne olacak. Eşim zaten izin vermiyor..
Adam gibi adammış eşin, kıymetini bil, hörmette kusur etme.
Ne alaka ya? Bu kadar kısıtlayıcı olamazsınız. Elbise de bir şey de yok ki.
Eski sevgilim böyle giyinmek istiyorum diyip bana aynı bu iki elbiseyi atmıştı bu nasıl bi tesadüf
Ne demek sevgilimle kombin yapip boy göstermeyecegiz en sevdiğim en svediğim havalı çift kombinleri sunu giyip yanima aslanimida almayacaksam artik sevgilimle bile giyerim o derece güzel
Bunu giyen kıza gecenin sonunda parasını öder evine bırakırım
Ne var ki bunda Arabistan mı burası
İşte herkes senin gibi düşünmüyor maallesef.
Herkesin bir hayatı yaşayış tarzı benimkine uymuyorsa ayrılırım ve böyle gezen biriyle zaten sevgili olmazdım
Neden olmazsın? İnsanların sevdiği kıyafeti giymek istemesi suç mu.
Hayır değil. Her neyse yorumunuz için sağolun.
Özel ortamlarda güzel olur düğün vb
Yani giyilebilir aslında da bilemedim
Ben istediğimi giyerim o bana karışamaz.
Gideceğimiz ortama göre değişir
Tabii ki giyer.
Benden izin alması gerekmiyor, ilişki öyle bir şey değil. Ben sadece yakışmış/yakışmamış derim.
İşte adam gibi adam. Keşke herkes senin gibi düşünse.
Estağfurullah... Erkek için normal olanı, giyim tarzını uygun bulmadığı kadınla en başından ilişki yaşamaması veya tarzını uygun, edepli bulmuyorsa kısıtlamak yerine ayrılması... Kimse kimsenin sahibi, efendisi değil, kimse de bir başkasının malı değil. Yetişkin bir insanın giyinme/az giyinme/açık giyinme konusundaki iradesinden bahsediyoruz.
Giysin bana ne
değil mi? onlara ne:))
Aynen herkes istediğini giymekle özgür :))
Veremem
neden?
Olmaz işte kıskanırım
Çok açık değil ama her erkek kabul etmez
Abla ülkeden çıkıp Rusya'ya gidebilirsin
Çok güzel birimisn fizgn böyleyse her erkek izn vermeye bilir kıskanır
Eşin bencilmiş soran
Ek olarak ozguvensiz vasıfsız
Evde sadece 😀😀
evde giyeceksek anlamı ne kalıyor elbisenin.
Benim için giymiş olur işte ben ona anlam yüklerimm
giyebilir
Evet
ever veririm
Evett
Vermem
Kendim bile giyerdim güzelmiş 😂
Buna izin veren erkek ga vattır
Dışarda giyilmez bunlar
Duruma göre değişir
Nasıl yani
Bende izin vermem
neden?
Bence açık değil ama sen bilirsin
Ne var bunda
Erkek olsaydım izin vermezdim
Çok güzel ama adam olan kıskanır
Yavaş ulan
Elbette veririm
Vermem
Ben veririm
Verirdim
Çok seksi
Asla
Sen misin bu peki
Niye
evet
Evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bence her şeyden önce ilişkide karşılıklı saygı ve güven çok önemli. Sen nasıl içinde kendini rahat hissediyorsan, öyle giyinmelisin. Bu tarz parçalar cesur ve özgüveni yüksek bir şekilde taşınabilir. 💃 Eğer eşine bu kıyafetlerin seni mutlu ettiğini ve kendini iyi hissettirdiğini anlatabilirsen, daha anlayışlı olabilir. Ama unutma, senin tarzın senin kararın. Her zaman kendin ol ve kendi mutluluğunu ön plana koy! 🌟❤️