İstanbul metroda sütyenim ve göbeğim açıldı utanç verici bir durum mu?

Metroda işe giderken sabah oldu. Saçma sapan bi markadan fermuarlı ceket tarzı crop almıştım. Bi elimde çanta diğer elimle de üstten tutunurken bi anda fermuar bozuldu açıldı fermuar. Altımda sadece sütyen vardı. Sütyenim göründü göbeğim açıldı. Tek elimle kapatmaya çalıştım. Sizce çok utanç verici bi durum mu yoksa elimde olmadan oldugu için kendime bu kadar kızmamalı mıyım

İstanbul metroda sütyenim ve göbeğim açıldı utanç verici bir durum mu?
Cevapla