Zayıfım tamam da benle aynı kiloda olanlar böyle bir sorun yaşamıyor. acaba sebebi nedir?

iyi geceler arkadaşlar aldığım taytlar en küçük beden olmasına rağmen genellikle bacaklarıma yapışmıyor. kalça tarafında ve diz kapağında potluk oluşuyor.. benim gibi bu durumu yaşayan var mı? böyle olmasa dışarda giymeyi düşünüyrdum ama aynı jean pantolon gibi duruyor. pantalonunda en küçük bedenini giyiyorum yine bol geliyor. benim gibi olan var mı merak edıyorum. normal bişey mi bu?
Zayıfım tamam da benle aynı kiloda olanlar böyle bir sorun yaşamıyor. acaba sebebi nedir?
Cevapla