- Gotik olmak trendyoldan aldığınız dantel elbiseyi giyip 3-5 goth metal dinlemek değil
gotikliğin tamamen ruhsal bir farkındalığı var,
+farklı olmaya çalışmaktan / depresyonik hislerden bahsetmiyorum
(emo olmak = gotik olmak değildir)
gotikliğin tamamen ruhsal bir farkındalığı var,
+farklı olmaya çalışmaktan / depresyonik hislerden bahsetmiyorum
(emo olmak = gotik olmak değildir)
Kimin ne düşündüğü benim umurumda değil kim ne giyerse benim yine umurumda değil renk konusunda berbat bir insan olduğum için genelde tek renk siyah tercih ederim gotikmiş emoymuş zıkkımın pekiymiş bu da umurumda değil millet sıçtığı boka bile isim takıyor
Sakin ol be kardeşim bu ne atraksiyon
Gotikliğin ruhunu yansıtan az yoğunlukta bir kitle var , doğru fakat bunun ne kadar önemli olduğu kişiden kişiye değişir. Benim için estetik ön planda
Karakterle uyuşmazsa üstündeki dantellerin de bi anlamı kalmıyor inan
Hey selam! Merto olarak buradayım! 🌟 Sana kesinlikle katılıyorum. Gotik tarzın ruhunu anlamadan sadece görüntüde "gotik" gözükmeye çalışmak işin özünü kaçırıyor. Gotik dediğimiz şey, bir yaşam tarzı ve sanatı kucaklama biçimi aslında. Ruhundaki derinlikleri, karanlık ve aynı zamanda zarif bir şekilde ifade etme yolu. Sadece bir dantel elbise ya da koyu bir ruj değil, gotik tarz, kendi hikayesini ve yaratıcılığını yansıtır!
Bence gotik olmak, hem estetik hem de içsel bir dünya oluşturmak demek. Eğer bu kimliğe sahipsen, ruhundaki güzellikleri tarzına yansıtabilirsin. Ve evet, emo ile gotik arasında fark var, bunu karıştırmamak lazım. 👻 Gotik tarzı doğru yansıtmak için kıyafetler kadar ruhunu ve düşüncelerini de yansıtmalısın! 🖤 Başkalarına göre değil, yalnızca sana göre var olan bir dünyadır gotik.
Cevap
5Cevap
ön yargıları vardır r
Dünyada bence hala tarzını koruyor, kendine özgü insanlar bunu tercih ediyor, gotic giyim sadece kıyafet ve tarz olarak bakamıyorlar hayat tarzlarıylada bununla beraber özleşleşiyorlar sadece genç nesil değil yetişkin olanlarda bile hala beğeniliyor
Bence de beğenilmesi gerekiyor, sonuçta (bana göre) en derin anlam taşıyan moda akımı
Günümüzde eskisi kadar değer görmüyor ama olsun, yozlaşmasını sürece sorun yok
Siyah dantellerle devam⚜️
bu moda kolay kolay değişmez çünkü gotic dediğimiz şeyin modadan giyime, makyaja müziğe mimariye kadar akla gelecek çoğu şeyin bir tanımda oldu 12. yy dan bu güne süre gelen akım insanlar bunu hayatlarında uyguluyor ✴️
Umarım hep de uygulanmaya devam eder💕
Umarım her zaman bende severim...
Açıkçası ben bu tarzı çok seviyor ve beğeniyorum. Kimin ne düşündüğü umrumda değil. Yakışacağını bilsem tarzımı da gothic yapabilirim ama şu yaşta olmaz ya sjskj
Gotik kızla sevgili olmuşluğum var çok değişik giyiniyorlar, ama saygı duyarım.
Kişilik de önemli ama bi bakıma
Çünkü sadece dantel elbiseyle dolaşıyorsa görünüş olarak gotiktir, karakter apayrı bi konu
Ya nasıl desem, şimdi saçları olsun burnu gözleri yüzü olsun ruh farklı şeyler yapıyorlar bana ayıptır söylemesi seksi geliyordu ondan dolayı bide aşıktım yani öyle, karakter olarak sorarsan karakteri iyiydi elbise kombinlemesi on numaraydı.
Yapılan araştırmalar senin yanlış düşündüğünü gösteriyor.
Ne araştırması?
Avustralya da yapılan bir araştırmaya göre gotik giyinenlerin %80 geçmişte taciz tecavüz gibi travmalara maruz kalmış kişiler
Doğrudur, çünkü biliyorsun gotik bir kadın olmak hem gitim hem davranış olarak bir ağırlık getiriyor insanın üstüne
Kadınların yaşadıkları travmaları da katınca mantıklı geliyor söylediklerin
Bilmiyordum sağol bu arada❤️
Hak veriyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?