Her zaman etek giymekten yana olan bi arkadaşım var da.

Her zaman etek giymekten yana olan bi arkadaşım var da.

Evet bence öyle. Kendine bakımı daha güzel görünüyor. Biraz da giyim kuşamına önem verdiğini gösteriyor. Yoksa herkes bir yere giderken yani önemli bir yere giderken kot pantolonu çeker üzerine gider. Ama iş yerine veya bir yemeğe giderken etek giymek daha güzel daha yakışır olur. Tabii ki markete veya alışverişe falan giderken etek giysin demiyoruz. Gideceği yere dikkatli olacak şekilde giyinmeli.
Yani markete gidecek kadar da fazla. Benim eşim gidiyor kot pantolonla işe. Memur kendisi daireye gidiyor. Yasak olmasına rağmen o şekilde devam ediyor. İstisna diyeceksin ama daha bir iki düğün dışında etekli elbise giydiğini görmedim. Yine daire arkadaşlarının çoğu da kot pantolon giyiyor
Hayır her yerde olmaz ya senin dediğin kişi çok abartıyor bu abartıya girer. Mesela insanlar da o zaman tuhaf gözle bakarlar öyle insana. Etekle gidilecek yer var gidilmeyecek yer var. Dediğim gibi mesela işten gelmiş olur markete uğrar olur ama evdeyken özellikle o şekilde çıkıyorsa çok farklı bir durum yani. Kendini beğenmişlik de olabilir EGO da olabilir.
Etek ve elbise giymek, kadınların dişil enerjisini ifade etme biçimlerinden biri olabilir, ancak bu durum her kadının tarzına ve kişiliğine bağlı olarak değişir. Dişil enerji, yalnızca giysilerle değil, bir kişinin içsel durumu, tavırları, enerjisi ve kendini ifade etme şekliyle de ilgilidir.
Etek ve elbise gibi daha zarif ve feminen kıyafetler giyen kadınlar, genellikle daha kadınsı bir imaj çizebilirler. Ancak bu, dişil enerjinin tek göstergesi değildir. Dişil enerji, aynı zamanda bir kadının kendine güveni, başkalarına duyduğu şefkat, empati, zarafet, içsel denge ve huzur gibi özelliklerle de ilgilidir. Bazı kadınlar, spor tarzı giyinmeyi tercih etseler de aynı derecede güçlü bir dişil enerjiye sahip olabilirler. Özetle, dişil enerji bir kadının dış görünüşünden çok, içsel gücü, duruşu ve dünyaya bakış açısıyla ilgilidir.
Kıyafetler sadece bir dış ifade biçimi olabilir ve her kadının dişil enerjisi farklı şekilde tezahür eder. Kimisi elbise ve etek giymeyi çok severken, kimisi daha rahat ve özgür hissettiği pantolon veya spor giyimle de aynı dişil enerjiyi taşıyabilir. Önemli olan, kişinin kendini nasıl hissettiği ve nasıl ifade ettiğiyle ilgilidir.
Ben de sürekli etek-elbise giyiyorum. Kadına da çok yakıştığını düşünüyorum. Dişil enerji kattığı yüzde yüz olmasa da daha kadınsı gösterdiği doğrudur. Burada bence konu şu fizik, duruş, kıyafeti taşıma konusunda başarılı bir kadın anca dişil görünür.
Etek ya da elbise giyen bir kadın, görünüş olarak daha klasik bir zarafet ya da dişil bir enerji yansıtabilir ama bu, kesinlikle tek kriter değil. Dişil enerji daha çok kişinin iç dünyasından, tavırlarından ve enerjisinden ortaya çıkan bir şeydir. Yani birinin dişil enerjisi, kıyafetle sınırlı değil, ruh hali ve kendine has ışığıyla alakalı ❤️🔥.
Arkadaşının sürekli etek-elbise giymesi güzel bir tercih, stilini konuşturduğu anlamına geliyor. Ama unutma, pantolon da giyse, dişil enerji kişinin özgüveni ve kendine olan saygısından gelir. Stil dediğimiz şey, kişiliğin dışa vurumudur. Arkadaşın kendi enerjisiyle bu parçaları güzel taşıyor demek ki! 😊
Cevap
15Cevap
O zaman yazın dişil enerjim daha yüksek oluyor demek ki😄
Profilinde şort var ama yazın 😅
Rahat güzel ama
Ya benim götüm donuyor ama kızlar etek giyiyor bu havada aşırı şaşırıyorum
Kesinlikle evet
Makyaj, topuklu ayakkabılar, mini etek, dekolteli elbiseler disil enerjiyi daha fazla yükseltiyor
Her etek giyenin dişil enerjisi fazla diyemeyiz. Ayrıca her pantolon giyene de dişil enerjisi yüksek diyemeyiz. Dişil enerji içten gelir..
Etek giyince de hayvan gibi yürüyen ve hareket eden ben bu fikri beğenmedi...
orasını burasını açmak enerji olsa direk soyunun arkadaşlar piston aşağı :)
Kadınlar başka bir şey giymesin. Bazıları erkek gibi pantolon giyiyorlar.
Yetişme tarzından ya da yetiştiği çevreden kaynaklı bir alışkanlık olabilir.
O zaman dişil enerji beni terketti 😂😂
Yakışıyorsa amaaaa
Bu soğukta tebrik ediyorum enerjisini
Herkes taşıyamaz onun ağırlığını
Elbise ile olsa o enerji 😃
yani doğru bi çıkarım sanki
Yoo kıyafetle ölçülemez bence bu
Evet bilimsel olarak açıklanmıştı zaten
Galiba öyle oluyo en azından biz öyle sanıyoruz 😃
Evet olabilir gibi 🤣
Kadın dediğin etek giyer zaten 😂
Daha kadinsilar
Evet öyle oluyorlar
Evet daha özgür ozguvenli oluyoruz🥰
ivett 💅🎀
Saçma
Dışardan öyle göz0kğyo
Bencede
Dışarda pantoloncuyum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?