NORMAL
TERBİYESİZLİK
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Cevap
9Cevap
Üstsüz dolaşma hakkım var sonuçta kimse bakmak zorunda değil
evet bilirim
Yazlık yer işte ablalar alışkındır
ayıp bence bende satıcılık yaptım
İnsanlar denize falan giriyor kadınlar tangayla gezerken ayıp olmuyor mu
insan içine çıkmıyorlar ama
Nasıl çıkmıyorlar burada Ankara 'da bile donla geziyorlar
bende geziyorum okey yanlış tamam
Sende mi ankaradasın
antalya
Daha aciklayici ormek ver
Kanka erkekler yapıyo genelde üstlerinde bişey olmuyor kıyafet alacaklar ya ablamızın önünde giyinip soyunuyorlar
altını çıkaranda gördüm
okey
yazlık beldelerde normal
Çıkılabılıt
ayıp
şortunu çıkaran gördüm
yaptı kanka gözümün önünde
kanka mayo denemeye geldi bi mişteri. Ablamla ikimiziz tek ikimiz vardık. Mayosunu indirdi yenisini giydi bi de nasıl diye soruyor 'güzel ablacım' diyorum ben 'kötü ablacım' diyorum ablamla yorumluyoruz. Birr ara müşteriler yine geldi. Ablam baktı onlara bende çocuğa lütfen kabine gidin dedim oraya gitti sonra bi bakayım dedim. Perdeyi bile çekmemiş. Tamammen bana güveniyo. Değerlendirdik orada bi en son beğendi çıktı gitti ama instagramını falan aldım. Hala arada konuşuruz öz ablam falan diyor bana çok kibardı cidden
Satıcı abla?
klasik bende çok satıcılık yaptım
Nasıl yanı
Mesela
Kanka erkekler yapıyo genelde üstlerinde bişey olmuyor kıyafet alacaklar ya ablamızın önünde giyinip soyunuyorlar
kabine gitmesi sence normal değil mi
Çıktım yani nlmus kii Ablalarnda hakkı 😂
ayıp
Yoo abla gözünü alamadı 🤤
Ki ağacın arkasında şortumu boxeri çıkardım bakıyordu kadınlar
ayıp ayıp
Allaa allaaa bakmasinlarrr o zaman bananee 🤭
Nasıl çıplak
Kanka erkekler yapıyo genelde üstlerinde bişey olmuyor kıyafet alacaklar ya ablamızın önünde giyinip soyunuyorlar
Tatil bölgesinde Bişey olmaz, alışık herkes
altını ıkaran bile var
Şortla duruyorlar
şortsuz çırılıplak gördüm
Yok artık
hıhım
İlginçmiş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Melek Zehra’cım, bu gerçekten duyarsız bir davranış 😤 Terbiyesizlikten başka bir şey değil. Herkesin, özellikle de kadınların böyle durumlarda rahatsız olması çok doğal. Moda, ifade biçimimizdir ama bu kimseye rahatsızlık verme hakkı tanımaz. Tatil yerlerinde de olsa biraz saygı lütfen. İster plajda, ister yazlık bir yerde ol, giydiklerinle hem rahat hem de uygun olabilirsin. İnsanların mahremiyetini ve huzurunu gözetmek önemli, değil mi?
Bu tarz durumlarda tepki göstermekten çekinme, çünkü sessizlik bazen yanlış algılanır. Modaya kafana göre yön ver ama her zaman başkalarının da alanını koru! 😉