Boyum 1.57 kıyafet bulurken zorlanıyorum. Neden bütün kıyafetler uzunlara göre yapılıyor?

Aldığım sweatlerin kolları çok uzun oluyo koltuk altı kısmı çok geniş oluyo yarasa deniliyor sanırım iğrenç oluyo bunun çözümü var mıdır aynı sıkıntıyı pantolonlarda da yaşıyorum çoğu mağazada kıyafetler sadece 175 kızlara göre yapılmış gibi

Boyum 1.57 kıyafet bulurken zorlanıyorum. Neden bütün kıyafetler uzunlara göre yapılıyor?
Cevapla