Boy haricinde fiziğim çok güzel. Ölçülerim 88-60-91 yani 34 bedenim ama boyum 1.58 :( yüzüm de güzel. Ama boyumdan dolayı giyimim çok kısıtlı. Mom jean bile giyemiyorum, eşofman da öyle. Çocuk gibi duruyor. Hiç havalı bir kadın gibi görünemiyorum.
Kusursuz vücut hatlarına sahipken boyumun 1.58 olması herşeyi berbat ediyor. Canım çok sıkkın gercekten buna.
Boy satılsa da parası neyse verip 20 cm alsam ya.
Kusursuz vücut hatlarına sahipken boyumun 1.58 olması herşeyi berbat ediyor. Canım çok sıkkın gercekten buna.
Boy satılsa da parası neyse verip 20 cm alsam ya.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
11Cevap
20 cm çok knk topuklu giysene bence hiç çocuk gibi görünmüyorsundur bu fizikle
Bazen giyiyorum, bazen de spor ayakkabıyla takılmak istiyorum.
Kısa boylu kızlar bence çok sempatik boyunuzu takıntı etmeyin.
bi kiz vardi tanidigim.. senin boylarinda.. benimle evlenmek istiyordu.. hala istiyordur herhalde.. şöyle bi düşündüm bu kizla evleneyim mi diye.. sonra dedim ki kendi kendime , ya kizi annemin karşısına cikarsam ben bu kizla evlenecegim anne diye, annem bana bula bula bu yerde bitmeyi mi buldun der dedim.. sonra ben bu tıfılı koluma takıp nasil ele güne bu benim karim eşim diyecegim dedim.. ve o kızı hayatimdan cikarttim.. işiniz cok zor valla.. ya kendiniz gibi kisa boylu bi adamla evleneceksiniz ya da cok kariyerli iyi maaşı olan bi işiniz olacakki , ancak öyle koca bulursunuz.. aksi taktirde gelen gecen sizinle gönül eglendirip terk eder.. bye
Ne canımsın sen ya. Erkek mi derdimiz küçük beyinli. Benim 1.88 sevgilim oldu 1.82 sevgilim oldu. Biri 5 yıl biri 2 yıl sürdü. Boyumu seviyolardı. Senin gibi aptalca yaklaşımları yoktu. Senin gibi erkeklerle ben inan 1.10 boyunda bile olsam muhattap olmam. Once insan olmak en onemlisi
Gizli Üye mınyon kadın candır can sevdım kız 1.60 seven ınsan boya bakmaz
böyle ölçüler varken boyunu dert etmen gereken bir şey yok
1.58 kısa mi? Türkiye boy ortalamasına bi bak istersen 🙂
Topuklu ayakkabılarla boyunu uzatabilirsin 🍒
Ben 173 um ama boyuma göre daha çok pantolon bulmakta zorlanıyorum keşke 170 olsaydım.
Topuklu ve mini giy bence çok hoş da olur ben minyon severim 🙂
Senden daha uzun olmama rağmen aynı sıkıntıyı yasiyorum iğrenç birşey
Ne kadar daha uzun
Bi 9 santimetre kadar
Senin boyun iyi
Boyum184 ve kisa boylu kiz seviyorum 😂
Benim de 1.88 sevgilim oldu. O cok seviyordu ama benim için zordu biraz. Hep topuklu giymek zorundaydim
Spor ayakkabiyla arada 30 cm var o iki büklüm eğiliyordu ben parmak ucuma çıkıyordum anca öpüyordum hshsbdbd kötü hissediyodum ya
O zaman sende uzun boylu cocuk seviyosun 😂😂😂
Kendi başına değerlendirince seviyorum tabii ki. Ama benim yanımda iyi olmuyor. Ben 175 civarı erkeklerin yanında kendimi daha iyi hissediyorum. Çok uzun erkeğe uzaktan bakiyorum süper, yanıma geliyo ı ıhh olmuyo ben kötü hissediyorum kendimi (:
Ben 184 um simdi ben kayip mi ediyorum seni 😂😂 Tuh ya minyon guzellerine dusuyordum ama ben ya
Ben de öyle hissediyorum 😅
Bi topuklu giysen tamamdır sıkma canını
Yani böyle ağacın dalından çeketin asmış gibimi
Takılmayın bu boy olaylarına ya
Gayet iyisin
Fistik gibi kizsin devedede boy var
Çok takılma
Hilary Duff Avril Lavigne bile o boyda
As ego yap az snsnsn