Kısa boylu olmak beni çok üzüyor. Boyuma uygun nasıl giyinebilirim?

Boy haricinde fiziğim çok güzel. Ölçülerim 88-60-91 yani 34 bedenim ama boyum 1.58 :( yüzüm de güzel. Ama boyumdan dolayı giyimim çok kısıtlı. Mom jean bile giyemiyorum, eşofman da öyle. Çocuk gibi duruyor. Hiç havalı bir kadın gibi görünemiyorum.
Kusursuz vücut hatlarına sahipken boyumun 1.58 olması herşeyi berbat ediyor. Canım çok sıkkın gercekten buna.
Boy satılsa da parası neyse verip 20 cm alsam ya.
Kısa boylu olmak beni çok üzüyor. Boyuma uygun nasıl giyinebilirim?
Cevapla