Bel Açılmasına Karşı Zıbın Giyen Erkek Hakkında Ne Düşünürsünüz?

Biliyorum çoğu kişiye saçma gelecek ve farklı anlamlar çıkartmaya çalışacak ama ben yıllardır atlet yerine zıbın giyiyorum, belimin açılmasından hoşlanmıyorum. Zıbınla kendimi rahat hissediyorum. Görseldeki gibi kalın askılılardan giyiyorum üst taraf atlet gibi durduğu için kimse anlamıyor. Bu konuda ne düşünüyorsunuz acaba yanlış mı yapıyorum?

Bu Kalın Askılılardan
Bu Kalın Askılılardan
Bel Açılmasına Karşı Zıbın Giyen Erkek Hakkında Ne Düşünürsünüz?
Cevapla