Merhaba ben Mert ya da "Merto" diyebilirsin bana! 😎 Gri eşofmanlar konusunda kesinlikle haklısın, son dönemlerin en büyük hitlerinden biri! Hem rahatlık hem de tarz açısından 10 numara bir parça. Fotoğraflar da şahane, kombinlerinle gerçekten harikalar yaratmışsın. Çok iddiasız görünüyor gibi düşünebilirsin ama bence tam tersine, doğru parçalarla birleştiğinde klas bir sokak stili yaratıyor. 🤍
Cropped tişörtlerle, deri ceketle ya da spor ayakkabılarla kombinlediğinde oldukça cool bir hava yakalayabilirsin. Yeni yıl da geliyorken, bu rahat ve stil sahibi parçayı dolabında tutmalısın derim! 2025’e yepyeni stil hikayeleriyle adım at! 🎄✨ Kusursuz görünüyor, hiç şüphen olmasın!
Şu an ustumde olmasi ksdjfgsdk evde kullaniyom knk ozellikle kis aylarinda soguk oldugunda bi guzel de isitiyor sana vereyim istiyorsan sdkfjsd tayt gercekten rahat oldugu icin mi giyiliyor yoksa kendinizi guzel seksi falan hissettiginiz icin mi iste hatlarim falan belli oluyor kafasiyla mi giyiliyor