




Evde giyiyorum mk pazardan aldım ucuza fakirlik sembolüm ama iş yapıyor 😁
Haha ne fark eder nerden aldığın sende giy dışarda aa 🤣
😂 Gri eşofman adamdır
Güzele çuval giyse yakışır tezini savunuyorum burdan devam 😀
Beğendim bu tezi
Cevap
10Cevap
Benim gozumde belli vucut tiplerine ve tarza yakisiyor. Benim tarzim degil ama guzel duruyor
Anladım pekii nasıl vucut tarzına uygun görürsünüz sorsam acaba
Yani isteyen istedigini giysin tarafiyim ama benim icin hangi vucutta esofman crop takimi guzel oluyor diye sorarsan, "ust bedeni zayif ama yapili kalca ve ust bacak, vucuda gore uzun bacak" vucut tipine yakistiriyorum. Ama dedigim gibi bu benim fikrim, eminim herkese yakisiyodur
@KittyMitten Siyah sever
çok dar olunca erkeklerin bakışları değişiyor teşhircilik gibi oluyor öyle giyinince ama normal giyince sıkıntı yok güzel yani
Bu sicakta. Yanarsin gibi icinde
Banada öyle geliyor ama hava alırım gibi yukardan 😂
Bence gri pamuklu deilde bu güzel
Bu ne allah aşkına keko mu arıyosunuz
Eskiden giyenler keko değil şimdi giyen kime göre keko herkesin farklı zevki kimse kimseye göre giyinmek istemez bir tez attım ortaya nasıl model diye canım
Dediğin gibi crop la uyumlu gider
En sevdiğim ve sık kullandığım bir renk :)
Giyen kisiye bağlı bide tarzına
Bunu giyen kaldı mı hala ya
güzel bence yakışır
Modele gore degisiyo
Güzel
Sana yakışır
severimmmmmmm tayt daha güzel
Dar olursa evet 😂😊
Güzel bulmuyorum.
Super
Siyah iyiidir
Çok severim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?