
Biliyorum herkes istediğini giye bilir ama sadece merak işte soruda biraz garip oldu Ajjühqkqbqh neyse cevap veren vermeyen herkese sonsuz teşekkürler))))

Biliyorum herkes istediğini giye bilir ama sadece merak işte soruda biraz garip oldu Ajjühqkqbqh neyse cevap veren vermeyen herkese sonsuz teşekkürler))))
aslinda cok basic bi kombin. pek bi olayi yok yani sokakta gorsem garipsemem dikkatimi de cekmez ama ben uzun trenc kaban vs. seyleri erkeklere pek yakistirmiyorum kisa boylular zaten giymesin de, uzunlar giyince de mufettis gadget gibi oluyo veya polat alemdar
Ben bir olayı olsun ya da dikkat çeksin kafasında değilim sadece görüşlerinizi merqk ettim ondan sordum benim boyumda 1.90 ve kabqn oversize. uzunboylulqrq uzun kabanlar yqkışıyor zaten.. kızların çoğu 150-165 boylarındü falan onlarad çox yakıştığı söylenemez 😅😅
İçinde yüzüyor bazıları yakışqna iyi duruyor tqbiiki
Boyu uzunlara çok yakışıyor bence uzun trençkotlar ve paltolar, kabanlar benimde boy baya uzun 😂🤘🏿
Sabah bu kombin ile ilgili soru paylaşmıştım buda giydikten sonraki hali nasıl olmuş? ↗
Bide şöyle bak bakalım nasıl olmuş 😂
Hey, selam! Kombinin harika görünüyor, neden olmasın? 👏 Siyah uzun kaban ve basic tişört, her daim şık bir tercihtir. Jean pantolonlar da kombinine daha rahat bir hava katıyor. Ayakkabılarını görünmüyor ama böyle bir kombine cool bir spor ayakkabı kesinlikle yakışır.
Bunu giyen birini görsem muhtemelen "Vay, tarzına sağlık!" derdim. Bu kombinle rahat ve kendinden emin bir duruş sergilemek mümkün. Eğer kendini iyi hissediyorsan, doğru yoldasın demektir. Herkesin kendine özgü tarzını yaratması önemli! Haydi, bu modayla sokakları sallayalım! 😊✨
Cevap
6Cevap
iyi bence
Kanka klasik Jean tişört olur tabikide güzel kombin ozguvenli olmuş montda
Teşekkürler reis güzel yorumun için tqbiki her şey aynı değil mesela bot rengi haki birde gömlek yerine kapüşonlu sweat giycem boyumda uzun baya yani yakışır gibime geliyor sadece görüşlerinizi merak ettim diyelim 😅
Boy 1.90 kabanda oversize elektro mavisi birde siyah kapüşonlu sweatlerim var renk uyumunu yakalarım bence botumda resimdekinin aynısı fakat haki renkte biraz değişiklik yaptım kabanda oversize kruvaze yaka. Güzel yorumun için teşekkürler kardeşim ❤️
Akşam kombini giyip resmimi çekip yüklerim etiketlerim seni birde bir abi var onuda etiketleyecem 😂🙌🏻❤️
😂😂😂 eyvallah akşam üniden eve gidip girip atarım yeni post olarak)))
😂😂😂😂 tqbiki akşam eve gidet gitmez paylaşırım 🙌🏻🙌🏻🙌🏻
🦁❤️
Paylaştım kardeşim 😂🤘🏿
Kendine "yakıştırıyosan" giy kardeşim 😂
Tqbiki efsane duruyor sadece görüşleri merak ettim teşekkürler
Normal bir kombin
Bide giyip atmıştımm sjüküj
Güzel bence ama ben giymem böyle
Zevkler ve renkler tartışılmazdır botun rengi falan farklı tqbiki bazı kısımları aynı değil ama genel olarak böyle birde sweatshirtle kombinlemeyi düşündüm
Önemli olan senin ne sevdiğin
Ben seviyorum şu tqrz giymeyi aynısı deyil tqbiki ayakkabının falan rengi farklı boyda uzun değişiklik iyi olur ondan sordum
Çağatay Ulusoy giyerse beğenirim asfjk
😂😂😂😂🙌🏻
İyi durmaz
Kimine göre iyi kimine göre kötü
Çok saçma uyumsuz
Yinede teşekkürler yorumun için kardeşim. Herşeyi birebir aynı değil tqbiiki botun rengi falan farklı bilmek işte borde kapüşonlu sweqtshirtlr kombinleyeceğim sadece görüşünüz önemli ondan sordum
Askeri istiyorsan bence tam askeri giyinmelisin çünkü adamın kombini sadece renk olaraak değil parça olarakta sıkıntı.
Üstündeki palto ŞIK
Pantlonu GÜNLÜK
Ayakkabısı ASKERİ
Tam askeri olsun iatemem neticede asker değilim. Botları helede askeri botları ağır ayakkabıları severim 😂
Kendimi rahat hissettiriyor elimde haki renk bot var resimdekinin aynısı baya sağlam bir şey. Kabanda uzun oversize bir kaban altında mavi ve siyah kapüşonlu sweatlerim var onlardan giymeyi planlıyorum pantolonda açık mavi ve koyu mave jean hepsi var renk uyumu olarak bir uyum yakalaya bilirim gibime geliyor)))
Dene paylaş bakalım😅
şu an üniversitedeyim eve gidince belki paylaşırım 😂😂😂
Paylaş merak ettim benide etikeltleki göreyim
😂😂😂😂 eve gidince bi giyip denerim
Dene kralll👌
Yeni bir soru açıp oraya mı atayim akşam?
Bilmemki öyle yap olmadı
Tamamdır 😂🙌🏻
Paylaştım kardeşim
Beni etiketlemedin knk
Yazı yerine etiketledim ama
Nereden etiketliyoruz?
İsmimiin başına @ işareti koy
Koydum gelmedimi sana? Bekle bir dakika Sabah bu kombin ile ilgili soru paylaşmıştım buda giydikten sonraki hali nasıl olmuş? ↗
Vasat mq
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?