Moda & Stil Koyu kumral, kahve gözlü bir kızım. Bana hangi renk lens yakışır? CoffeeAndCoffee Takip Et Master Yaş: 28 Takip Et FacebookTwitterWhatsApp 12 Yapay Zekaya Sor Ya çok özeniyorum. Denemek için alıcam ama ne renk olur sizce? 🥹 Güncellemeler1 yıl Cevap versenize ya 😒 Koyu kumral, kahve gözlü bir kızım. Bana hangi renk lens yakışır? Cevapla Lens Soruları Sizce Soruları Beğen Paylaş Takip Et 3 kişi beğendi
u Barış_LonelyForever Takip Et Efsane Yaş: 26 , eic 100% 1 yıl Moda & Stil konusunda 31,9b cevap paylaştı. bence orijinal her zaman güzeldir.. ya da mavi olabilir 0 0 Yorumla
HeartofFire Takip Et Master Yaş: 32 , eic 100% 1 yıl Moda & Stil konusunda 1,3b cevap paylaştı. Ay bence gereksiz ya doğal güzeldir gözlerin. İlla denemek istiyorsan gri ya da yeşil alabilirsin tabi. 1 0 Yorumla
MrConfused Takip Et Master Yaş: 38 , eic 42% 1 yıl Moda & Stil konusunda 850 cevap paylaştı. Lens çok yapmacık durmuyor mu ya bence doğal halin daha güzeldi 1 0 Yorumla
djfurkan13 Takip Et Master Yaş: 35 1 yıl Moda & Stil konusunda 902 cevap paylaştı. Ben olsam hiç lens işine girme derim. Bırak doğal kalsın. Bak, benim göz rengim de yeşil ama mavi olsun isterdim. 0 0 Yorumla
FigmudSreud Takip Et Master Yaş: 29 , eic 100% 1 yıl Moda & Stil konusunda 511 cevap paylaştı. Kırmızıı 1 0 Yorumla
s Taciiiii Takip Et Master Yaş: 29 , eic 86% 1 yıl Moda & Stil konusunda 567 cevap paylaştı. hazeller yakışır 1 0 Yorumla
Bravehrart Takip Et Master Yaş: 24 , eic 100% 1 yıl Moda & Stil konusunda 822 cevap paylaştı. Mavi olabilir.. 1 0 Yorumla
Somebody123 Takip Et Xper 7 Yaş: 28 , eic 100% 1 yıl Yuzunu gormem lazim 0 1 Yorumla CoffeeAndCoffee 1 yıl Gösteremem neyse s.. etKimse gelmedi zaten soruya Yorumla
Gök-mavi Takip Et Master Yaş: 37 1 yıl Moda & Stil konusunda 2,2b cevap paylaştı. Gerek yok 0 0 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
bence orijinal her zaman güzeldir.. ya da mavi olabilir
Ay bence gereksiz ya doğal güzeldir gözlerin. İlla denemek istiyorsan gri ya da yeşil alabilirsin tabi.
Lens çok yapmacık durmuyor mu ya bence doğal halin daha güzeldi
Lens dogallik degil yapaylikdir gozun neyse o olmalidir
Ben olsam hiç lens işine girme derim. Bırak doğal kalsın. Bak, benim göz rengim de yeşil ama mavi olsun isterdim.
Yüzünü görmek lazım
Mavi olabilir ya bence
Kırmızıı
hazeller yakışır
Mavi olabilir..
Yuzunu gormem lazim
Gösteremem neyse s.. et
Kimse gelmedi zaten soruya
Gri olsun bence.
Gerek yok