AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
80Cevap
sevgılımle ılk bulusmamızdı ve ben makyaj yapmadım normaldede bir tek dugunlerde yaparım abartılı olmaz
Üzgünüm. Treni kaçırdınız. Artık suya dayanıklı makyaj malzemeleri var. O yüzden siz onları tonik variline batırın isterseniz.
türk milleti öyle akıllı ki. gelin hamamı yapmışlar. kaynvalide makyajsız halini de görüp sana direktif verebilir
ruhunu düşüncesini bakışlarını süzgeçten geçirmek gerek. varsa öyle bir su ona sokmalı o makyajlı gönülleri. :)
Bu yüzden çok üzülüyorum ya erkeklere çok fena kandırılıyorlar :))
Yüzünün makyajsız halini görürsün de kişiliğini makyajsız görmek mesele.
Onceden neden hamama goturuluyordu bu hatunlar saniyon
Sabah bir facia yasamak istemiyorsan yapmalisin * cogu kiz oyle degila
ıy ne kadar iğrenç. naturalim arada bir makyaj yaparım beni seven ben olduğum için sever vallahi :D
eskiler önceden boşuna alacakları kızı hamama götürmüyor muş asda :D
Evlenmeden önce ilk önce makyajlı kızı domestosa yatırmak lazım, su yetmez.
bencede bir suya sokup çıkartın siz neler neler yapıyolar güzel gözükmek için :D
Eskiden gelin hamamını boşuna yapmıyorlar dı demek ki :)
ben yüzüme hiç makyaj yapmıyorumn ama sonuç bu zmana kadar sevglimiz olmadı
Doğal olanı seçmek lazım boya fıçısına batanı değil...
Biz yüze fondotenle kaçak kat çıkmıyoruz abartmayın :P
Kardeşim ne güzel konuştun :) sevdikten sonra ne kadar çirkin olursa olsun dünyanın en güzelidir sevmedikten sonra dünyanın en güzeli olsa ne olcak :)
Yapilmali Bülent ersoy dan nie ayriliolar sabah makyajsz görünce dinsizsen imana gelebilirsin
Bazi kizlar vardir makyajla guzel ilan bazilari ise makyajsz dogal olanlar vardir ama dogal daha iyi
Yalnız bunlar suyla sabunla temizlenecek cinsten makyaj değil boya badana yapmışlar resmen
Ya zaten sevgilimse bir süredir ve evlenmeye karar vermişsem ben onu her haliyle görmüş kabul etmişimdir bir karar vermişsem arkasında dururdum evlenirim
Abartmamak gereklı bence suratlarına kalıp gıbı fondoten pudra surup pürüssüz güzel olduklarını dusunen kızlarımız var malesef hep soyluyorum bir rimel bir kalem bir ruj ;)
Onların hiç yokta makyaj yaparak güzelleşme imkanı var ya biz ne yapcaz hacı...
Genelleme yapmamalıyız ben makyajsız daha güzelim mesela :D
Güzelliği için evleniyorsa evlenmesin aga güzellik aşk hep geöici sevgi ve sadakat kalıcı :)
elbette görmeden evlenmeyin millet bakkala giderken bile makyaj yapıyor:)
Aynen öyle kime susleniyorsa artk. d
Kesinlikle yapılmalı buuu 😃 şimdiki ortada kız diye ruj fondöten allık gibi gezenler için 😝
Bir kızın gerçek güzelliği, sabah uyandığı halinde belli olur ;)
Eger sen o kizi seviyorsan o dunyanin en cirkin kizi olsa bile o senin gozunde evrenin kralicesi olarak gorunur ;)
Yemin ederim artık bu makyajlilari görünce kusasim geliyor midem alt üst oluyor
bir insanın makyajı abdest suyu olmalı yüzündeki nur olmalı
Ne kadar değişik bir ismin var öylee :)
@cınlama
Adım değişik olabilir ama anlamı çok büyük
bu ara bende değişiğim 😉
Cennetin bir katımı demek ti öyle hatırlıyorum sanki :) beheşti beheşdi ve behişti diye çeşitleri mevcut ;)
Çeşitlerini de anlamını da tam doğru söylemedin ama ewet benzer şeylerde nerden biliyon bunu
Oda bende kalsın :) bide farsça galiba isim çeşt beheşt diye bide iranda saraymı ne öyle bişey vardı heralde :)
Şimdi mi arastirdin 😉
Hayır çok önceden bildiğim için net hatırlamıyorum zaten ;) niye bir insan her konuda bilgi sahibi olabilir kültürlü olmak güzeldir :)
Eskiden erkeğin annesi kızı hamama götürürmüş, bir kusuru var mı vs. bakmak için. Bir bildikleri varmış demek ki :D
Namus kontrolünde şart kardeşim ☺😀😁
İsleri güçleri yok namuzsuzlar - le misler
:D artılasam da fayda etmiyor :D
☺ Yinede eyvallah
kadın bildigin modifiyeymis :D
Adama acıdım :D
yapıcak birsey yok belki içi güzeldir :D
Simdi güzellik sabunu en güzel makyaj hepsi içinde Retrica :D
Bizim de adımız çıktı hep bu makyaj güzelleri yüzünden :D
Fikriniz Degissin degismesin yinede bir makyajsiz halini gorun siz :D
sevgilim bugün makyajlarda yapılmış dedi :) ama makyaj sıfır demek ki böyle de iyiyim :)
Video için sesli güldüm =D =D haklısınız bir bakım =S
erkekler güzeli sever her zaman bir kız hem güzel hem iyi kalbi olacak
Düğünlerde bakıyorumda guzel kızlar makyajla cok çirkin olmuş. Böyle bir durumda var yani
Boş konuşma bence, kız olsaydın sende aynılarını yapacaktın onun için boş konuşma :)
Hahah video super :-D ben makyajlida cirkinim makyajsiz da sorun yok -.-
Tamam da buradakiler biraz daha profesyonel makyaj yapıyorlar. Bu kadar makyaj yapan yoktur herhalde.
Bazıları inanılmaz evrim geçiriyor ya :D ama ben aynıyım sıkıntı yok hatta makyajsız daha güzelim ama bakımlı olmak hoşuma gidiyo
Makyajla güzelleşip güzelleşilmediğini anlar insan okadar da değil yani :D
fotoğraftaki kadının kafam kadar sivilcesi nasıl yok olmuş anlamadım :/
Sivilcenin yani siskinligin yogun oldugu yerlere acik renk kapatici uyguluyorsunuz buradan yazarak anlatmak zor ama iluzyon diyelim yakindan bakinca tabi ki orada bir sislik oldugu belli olur
Yahu her makyaj yapan kız çirkin mi oluyor ama :( Bizim alnımız açık yüzümüz ak bee !
ne demiş atalarımız :D bir bayanı sabah uykudan kalkınca görmeden evlenme kesinlikle :D
Valla bir resim vardı atamıyorum şu an nasıl atılıy bilmiyorum o yüzden, suya batır kardeş
Oldum olası sevmedim makyajı. Abartılı yapanlara zaten tahammül edemiyorum
Çok şükür hiç bir zaman bu denli makyaj yapmadım Ruj rimel yetiyor
Zaten bir kızın dış görünüşüne aşık oluyorsan boşu boşuna evlenme içi güzel olsun dışı o kadarda önemli değil
Bende diyorum neden hiçbir sevgilim benimle denize gitmeyi kabul etmiyor. Demek bu yüzdenmiş.
kızı buldukda makyajı kaldı
Güldürdün :D
Kesinlikle evet, ama sudan çıkardıktan sonra hemen makyaj yapmamasına dikkat et. İki arada bir derede makyaj yapabilen varlıklarız biz.
Eskiler kızı hamamda beğenirmiş boşuna değil.
Makyaj yapmasini biken ve asiriya kacnayan ixin harika bisey..
tabikide sokmamalıyız , :D yoksa hayat geçermi la :D neticede bizde bir brad pitt değiliz :D
Burdaki evet yapılmalı diyen kızlarin %90 makyaj kullanıyor :)
bir havuza deterjan döküp iyice bir çitilemen lazım. anca çıkar.