Alexander McQueen, at toynağına benzeyen yeni tasarım ayakkabısını 3 bin dolardan satışa çıkarttı. 3 bin dolarda yaklaşık 100 bin TL yapıyor. Böyle bir ayakkabı giyer misin?

Alexander McQueen, at toynağına benzeyen yeni tasarım ayakkabısını 3 bin dolardan satışa çıkarttı. 3 bin dolarda yaklaşık 100 bin TL yapıyor. Böyle bir ayakkabı giyer misin?


Cevap
22Cevap
Çok saçma bir şey ama buna yine dünya kadar para veren enayiler olacaktır :D
Bizim atların ayağına çakıyoruz nalı, bizim atın ayağı daha güzel duruyor şu görüntüden.
At gibi kadın tabirini gerçeğe yansıtmaya yarıyor sanırım.
At gibi karı dedigimizde alinmazlar inşallah artik 😂
At gibi kadınlardan, at ayaklı kadınlara... Nereden nereye 😂
Param varsa ve modelsem tabiki giyerim dikat çekmek için
At gibi kadın olmak isteyenler kapışır bunu :D
Giymem için 3 bin Kuveyt Dinarı verseler 1 gün giyerdim.
Bunu giyene " At gibi kadın " derlerse asılmak ya da hakaret olur mu acaba 😂
Hayır tabiki bunu alıp giyenin kendisine saygısı yoktur
At gibi hatunların vazgeçilmez ayakkabısı aksjskdkdkdkdkdkf
İğrenç 🤢 ama sırf pahalı diye giyen at gibi kadınlar çıkar bak 😅
Allah akıl fikir versin hiç güzel değil bedava olsa bile almam
Hadi kedi kulağını, tavşan ponponunu anladık çekici geliyor da at toynağı ne mk
ilk siparişi Rihanna verir arkadaşlar zira moda anlayışına çok uygun ( kendisi sulukule çingenelerinden hallice bi arkadaş)
Hayalimde hep at olmak vardı, bir nebze yaşayabilirim, alıyım ben bunu.
Alexander Mcqueen in klasik spor ayakkabısını kullanıyorum ama at toynağını almam.
Zenginleri güzel silkeliyor bu markalar helal olsun 😃
Maliyeti ne kadar acaba insanlar bu kadar aptal olabilir mi diye düşünüyorum.
Boyle ayakkabilar zaten gunluk giyilmezki, moda sovu gibi met gala tarzi yerler olurya orada giymelik seylerz gunluk hayatta kotu durur
Ünlüler ve parasını boşa harcayan zenginler alır
duygu özaslan buna bayılacaktır dkfjsl
Giyecek vardır illa 🖤
evet ama bi kaç ufak değişiklikle
Ben giyerim sevdim 😂😂 denişik duruyor
Louboutin kurs açıp bunlara ders vermeli
Cosplay için mükemmel jfjfjfj
Berbat ötesi.. Paraya yazık..😨
Ay bu ne ya harbi para yanlış kişilerin elinde.
Allah'ım bu gözlerim daha neler görecek..😂🤦🏼
Giymem yaa bu ne! At gibi olanlar düşünsün 😂
Bu zenginler de böyle düdükleniyor işte
Yakında yaprağınıda satışa çıkarırlar.🤣🤣🤣🤣
Giyinmem beğenmedim.
Bedava verseler giymem çok çirkin..
Bu ayakkabı bildiğin çirkin😂
İlginç giymem ama yaratici geldi xbxhs
at gibi deyimi buradan gelicek artık fslf
giyenler olacaktir sonucta sevkler renkler tartisilmaz herkes begendigini giysin karismamak lazim
Giyerler at gibi kızlar :)
Bu Alexanderlar niye hep böyle ya
Bide eğer vururuz kadinlara tam olur 😂
Giymeyin hic yakismaz
At gibi kadın dediklerimiz giyebilir
Bunu giyen enayiler de olacak
Manyaklik resmen
Giymem
Giymem
Giymem.
Saçmalık
Giymem bktan
Giymem
giyilir ya
Beleşe almam 😂
Güzelmiş ama bu
Para çok akıl yok
Çok komik olmuş.
At gibi hatunlar giysin
Giymem bu ne
Giyen gaydir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?