Bu sabah metro da bir dayı sütyen takmayan genç kıza “gel gözümüze sok bari abdest bozarsınız siz” dedi gülmekten öldüm 😂😂

Bu sabah metro da bir dayı sütyen takmayan genç kıza “gel gözümüze sok bari abdest bozarsınız siz” dedi gülmekten öldüm 😂😂

Öncelikle
Dayının söylediği sözü edepsizlik olarak nitelendiriyor um ve şiddetle kınıyorum.
Sapkınlık olmadığı sürece kimse kimseyi giyiminden dolayı eleştiremez.
Moda uğruna ve etik olmadığını düşündüğüm halde sütyensiz dolaşamam vedahi rahat edemem.
Cevap
7Cevap
Ben sütyen takmadım hiç.
bazı erkekler bundan etkilenebiliyor
kendi zamanındaki gibi toplum arıyor ama maalesef dünya değişiyor
insanların kendi tercihi engel olamazsın
Dayı bezdirmisler demekki. Ben geriden gidiyorum😂😂
Dayı fena ya 😃
Ben sütyen giyerim. Sütyensiz dolaşmak bence hoş bir görüntü değil. Ama kimse kalkıpta karşısındaki kadının yüzüne karşı gel gözümüze sok diyemez. Herkesin kendi tercihi
En iyisi erkek olmak , oramızı buramızı açıp göstermeden rahatça yaşıyoruz
modaya ayak uydurmuyorum cirkin bir goruntu bence ve tercihim degil, her sey usulunde guzel
Bu aralar o kadar cok goruyorum ki artik gözüm alisti normal geliyo 😃
Tabiki de hayır ben sütyensiz rahat olamam öyle de gezmem ayrıca iğrenç görünüyor
Ben sütyen giymeyi hiç sevmiyorum. Uçlarını belli edecek ince kıyafetlerde göğüs bantı kullanıyorum. Bu fotoğraftaki gibi belli olacak şekilde giyemem
Bunun nesi moda çok itici bi görüntü
Burada dolaşıyorlar özellikle ruslar
Uydurmam ama dayı midemi bulandırdı.
dayılar üleknin gündemini belirliyor
Edepsizliğin adı moda olmuş
Moda mı olmuş bu 🫣
Ohoo günaydın
En azından göğüs ucu bandı takabilirler
Rezillik
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?