Umarım seni ben kör etmemişimdir Brandon. 😭 ✨
İstanbul anlik abi ins rahatsiz olmuyodur pic.twitter.com/OE2Pbv9pb5
— seyma (@miwafast) July 12, 2024

Umarım seni ben kör etmemişimdir Brandon. 😭 ✨
İstanbul anlik abi ins rahatsiz olmuyodur pic.twitter.com/OE2Pbv9pb5
— seyma (@miwafast) July 12, 2024

Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
25Cevap
Hayır ben yapmam tabi ki de
İlk olarak resimde efekt var. Yani o kıyafet o kadar parlak değil. İkincisi disko topu gibi gezmenin bi anlamı yok ki komik duruyor sadece
önünde payetten yazı olan bi tişörtüm vardı böyle çok fazla değil ama arabayı ışıl ışıl yapmıştı ya bu kızın daha fazla daha çok olması lazım sanki
Yeterince dikkat çekiyorum ışıl ışıl giyip iki katına çıkaramam. d
Bazı insanlar hayatınıza girince de böyle ışıl ışıl yapıyor. Bide bu şekilde bakmak lazım
pul sim parıltı çingene gibi geliyor ama hareketli şıkır şıkır kıyafetleri severim
Yapmam cidden bu pantolonu giysem ben utanırım zira berbat yemin ederim göz zevkim bozuldu.
Ay yok giymem böyle tarz şeyler ben sadelikten yanayım her zaman
Ooooo ne güzel işte ışıl. ışıl. insanın gözü gönlü açılır 😂
ama Bu Davranış Bana Eskortluk Gibi Geldi Hanımefendi Onu ne yapacaz peki ?
Merak ediyom o kombini ahah, tarzım farklidir ama bu kadar degil 🖤
bu sıcakta nasıl giyebilmiş o pantolonu ya acayip yakar
Detaya güldüm ahahahahahah
:D sjdsld
Açıklamaya düştüm KFJDKSKJDJJSJDDJ
ahahahah
Hayır tabiki sen beni nasıl kör edersin tatlım KFJDKSKDKDKDKKD 🤣🤣🤣
senii yalancıııı ksfj
Dkskdjdnnsndjdjs 🤣🤣🤣
Yürüyen diko topu 🤦🏻♀️
hsjdaks cidden yarın gelsin disko topu olarak başlasın
Kadın resmen reklam için yaratılmış
Kadın belki düğüne gidiyorrr sizene :D
Ahasjs 'kendini pavyonda hissediyor'
Ne boş seyler la bunlar
Dikkat çekmenin de böylesi 🙄
Şöförün gözü kamaşır kaza yapar,
Açıklama çok iyi djbdhd
yansitmali seyler giydigim olmustur
Yaparım bilirsin 😌💅✨✨
Malca kıyafet
O nasıl bir kıyafetmiş ki.
Çok güzel gözüküyor güneş gibi parlamış 😂
Hayır asla yapmam böyle kombinler, aşırı komik 😂
Hayır hiç sevmem
Ne güzel ama😃şıkır şıkır
İzmir'de mi oldu? Nerede olmuş?
Şık olduğu sürece evət giyerim.
Gözüm kamaştı ne oldu lo 🤦🏻♂️
Kıyafet linki gelmeli acill jdjdjd
Sosyal medyanın ta... ko..
İlk defa görüyorum bu ne
Hayır çok kötü bir kere
@NeclaTekinAydınoğlu hadi bakalım?
böyle bi sweatshirtüm olduğunu bilmesen de olurdu...
Sıkatii ışınla beni böyle bişiyi yaşlı kalbim kaldırmaz
Abla yürüyen pavyon gibi
Hayır tarzım değil
Biz her zaman spor takılırız
Şop gibi geldi bana
İtitci
Tarzım değil
Yapmam.
Bu da venüsten sghjk
Rüküşlük
çok kötü bence
İnşallah kaza yapmamıştır şoför bey
İlginç
Yapmam
Bu neeee aldncmpemclsmelxms
Bu görüntü Halis mi
Yok yapmam
Süpermiş😂
Rahatsız edici
Arabaya almam
Yapmam.
O ne öyle ya hıh 😂
Asla
Pek tarzım değil