Güncellemeler
1 yıl
Yahu birini görmedim, ben evde bunaldım boxer ile oturuyorum umarım gören olmamıştır diyorum
Çok sıcak umarım gören olmamıştır.
Ne sapık adamsın sen kendi evinde rahat rahat takılıyor dikizleyip taciz ediyorsun üstüne burada bu konu hakkında bizim düşüncemizi merak ediyorsun kaç yaşında adamsın
Yahu ben iç çamaşırıyla oturuyorum evde umarım gören olmamıştır dedim
Ha pardon soruyu açıklayıcı yazmadın yanlış anladım kusura bakma gören olmaz ya kim bakıcak evde rahat rahat dolaşman normal
Teşekkür ederim
Cevap
6Cevap
Gençliğimde odamın karşı penceresindeki kadın geldi aklıma ☺️😉
Gören görsün ne olcak ki
Her evde olan şeyler. Görmezden gelirim
bir şey düşünmem ev hali sonuçta
Evde böyle dolaşırım sürekli relax olacaksın baba
🙈🙈🙈
Sapik misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?