Komşunuzun camından evde iç çamaşırı ile gezdiğini görseniz ne düşünürdünüz?

Çok sıcak umarım gören olmamıştır.

Güncellemeler
1 yıl
Yahu birini görmedim, ben evde bunaldım boxer ile oturuyorum umarım gören olmamıştır diyorum
Komşunuzun camından evde iç çamaşırı ile gezdiğini görseniz ne düşünürdünüz?
Cevapla