Leopar desenli kıyafetler yaşlı gösteriyor mu?

Evet, yaşlı gösteriyor.
Hayır, yaşlı göstermiyor.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Leopar desenli kıyafetler yaşlı gösteriyor mu?

Selam,
Ben bu ayar bi leopar görüntüsü sevmiyorum, genel olarak zaten düz renkler tercih ediyorum.. Ama hani dışarıda gördüğünde insan beğenir ya, ben bunları görünce beğenmiyorum itici ya da fazla bogucu buluyorum..
Model hoşunuza gitmeyebilir, ama sevdiğim ve daha hafif gelen bi leoparlı görüntü bırakıcam aşağıya..
Onun soru gorselinde olan ayardaki leoparlılar kadar yoğun ve boğucu olduğunu düşünmüyorum, daha salaş hafif bi görünüme sahip.. Bence bunlar daha hoş..
Sadece leopara yakışıyor bu insanlara değil 🤌
Haklı olunca insanın cevabı en güzel cevap seçiliyor teşekkür ederim 😂
ahaha rica ederim
Leopar deseni sadece leopara yakışıyor.
Eic 😂😂
Teşekkür ederim 😂
Cevap
9Cevap
Burada seksili bir kadın olsaydı şık duruyor derdiniz, hepsi hile 😬
Herkesin kendi hür iradesi 😂
Bak biri yazmış Banu alkan aklıma geliyor diye :D
Beğenen çıkmadı daha 😂
Ehehehe 😂
Evet, yaşlı gösteriyor. ben çok itici buluyorum.
Bu görseldeki yaşlı işi. Ama bazı modeller güzel oluyor. Tam da şu an üzerimde leoparlı askılı var 🤣
@Edameda06 oooo😄
“Selahattin akşama lokale geliyon muuu aşkısı” diyen Tülişime yakışıyor Kylie koysaydın bari bu olmamış
Güzel kız hakkını yemeyelim şimdi
Ekspertiz raporu sıkıntılı ama güzel yaptırmış tabi bir Banu jenner etmez
Ben leoparı seviyorum ama daha çok aksesuar olarak ya da desen olarak geçince misal bir sneakersımın arka kısmında leopar deseni var ve şık duruyor
Detaylarda hoş duruyor ama görseldeki gibi boydan olursa aşırı itici. Mesela stilettolarda çok şık duruyor
Şu kadar söyliyim leopar desenli hiç birşeyi bedava verseler yine almam da giymemde hiç sevmiyorum
Ben sevemedim bi türlü bazıları seksi dese de ı-ııh değil
Rüküş şahsen ben hayata giymem ki bu zamana kadar gitmedim hiç bir onu giydirmez bana.
leopar giyim 45 50 yaş aralığındaki giyim tarzıdır
Aslında desenine modeline göre değişiyor. Bazı desenler güzel olmuyor
Leopar desenini görür görmez aklıma Banu alkan geliyor ve yaşlı gösteriyor.
yok ya leopar genel olarak kötü don niyetine bile giymem
Kişiden kişiye değişiyor aslında taşıyabilene yakışıyor
Vahşi ve davetkar
Kadınsı gösteriyor
Şık olanda var rüküşte
Modası geçti bence
Oldum olası hoşuma gitmemiştir
Modele göre değişiyor
Yakışan giymeli ya. Herkese yakışmıyor.
Yaşlı gösteriyor beğenmedim.
Demode ve arabesk buluyorum.
Çok kötü duruyor ya
Aklıma Tülay geldi jsjsj ya yok aşırı rüküş
Zerre kadar beğenemedim
Kötü bence, sevmiyorum ve giymiyorum da.
bazılarında şık duruyor
Dolgun vücutlu kadına güzel olur
Evet yaşlı gösteriyor
hiç giymedim hiç de sevmiyorum.
Çok kötü ya ben sevmiyorum
Çok kötü
Bazılarında çok şık
Hoslanmiyorum hos durmuyor
Bende şık duruyo 😄
Bence sık ve sexsi duruyor
sanada yakısıyomu
Berbat ötesi
Leopar yaşlılar dekolte gençler
Bence çok itici duruyor
Hic sevmiyorum rüküş
Çok kötü görünüyor
Bence çok rüküş
Ben sevmiyorum.
Modası geçti
Gram sevmiyorum
Rüküş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?