Merhabalar ben tesettürlüyüm. ferace giyiyorum normalde altına pijama ve ya eşofman ama bu aralar tayt giymeyi düşünüyom nasılolur?

Merhabalar ben tesettürlüyüm. ferace giyiyorum normalde altına pijama ve ya eşofman ama bu aralar tayt giymeyi düşünüyom nasılolur?
Cevapla