iç çamaşır magazası acacam ama hazır fotograflar yerine kendi işe alacagım modelim ile fotograf çekip oyle reklam yapmayı dusunuyorum sizce iş yapar mı?
Açacagım iç giyim magazında kendi ürün çekimlerimi kendi modelimle yapsam sizce tutar mı?
İnsanların büyük çoğunluğu fit mankenler ya da bilgisayar efektleri ile oluşturulmuş fotoğrafları görmeyi samimi bulmuyor. Gerçekliği daha içsel olarak tercih ediyorlar. Senin fikrin de gayet iyi. Bir küçük tavsiye olarak, giyen kişinin; boyunu, kilosunu ve beden bilgisini de eklersen bence gayet iyi olur.
E yani mankene fazladan para vermemiş olursun ama çeşitlilik açısından büyük bedende küçük bedende vs nasıl durduğunu göstermek için mecbur manken şart.
Riskli olabilir tabikide ama ayrıyetten de güzel olur daha kârlı olursun satış açısından avantajlı olursun benimde vardı böyle bir dükkanım ama kadınların iç giyimine yetişemedim kapattık 😬
Burada kendi ürünüm dediği ürünler eğer kendi üretimi ve başka bir kopyası benzeri olmayan ürünler ise tabii ki olabilir buna bir şey diyemem ama al sat yapıyorsa sadece ticaret yapıyorsa burada hazır fotoğraf kullanmak daha mantıklı olacaktır karlılık bakımından