Erkek kardeşinizin, sevgilinizin uzun gelen tişörtünü elbise olarak kullanır mısınız? Erkekler siz de kız arkadaşınıza veriyor musunuz?
Boy kısa olunca gayet güzel tutuyor bazıları 😊

Boy kısa olunca gayet güzel tutuyor bazıları 😊




kendim erkek tshirt almıştım trendyolmandan bir de oversize ürünmüş meğer aynı bu alttaki gibi görünüyor ben de işte o bende evde bu şekilde elbise gibi giyiyorum onları 😂😂😂
Cevap
22Cevap
Hayır giymem.
Neden giyiyorsunuz diye sorasım geliyor ama rahat oldukları için giyorsunuzdur bence..)))
Her zaman değil ama bazen bişey bulamadığımda yaptığım oluyor ve evet. Rahat 😅
...)))
Hayır sevgilim yok erkek kardeşim de yok giymiyorum yalnızlığımı gözüme soktunuz sağolun😂
sevgilimin bendeki t-shirtlerini giyiyorum evet 🤣🤣
Hayır giysem bile üstümde çok sırıtmamalı, paraşüt pantolon üzerine giyiyorum ama abimin olduğu fark edilmez öyle.
Abiminkileri giyiyorum. Özellikle eşofman üstüne çok seviyorum.
Abimkileri dızlıyorum eski sevgililerime dair hiç bişeyi elde tutmam
Çıplak gibi duruyor sanki pantolon giymeyi unutmuş gibi ama şortla taytla giyilebilir
Eski sevgilim gomlegimi tişörtümü giyerdi onun dizlerine gelirdi
Ben direkt erkek reyonundan alışveriş yaptım geçen çünki kadın reyonunda cropdan başka bir şey bulamadım o yüzden evet elbise gibi giyiyorum...
Evet güzel fikirms salaş olur
Her ikisi de çok yakışmış özellikle AC/DC harika olmuş, en sevdiğim rock grubudur 🤘🏼🤘🏼
Giymiyorum kız kardeşim eve gelince benim eşofmanı giymişti bazende tişörtü giyiyor
Bana dar gelir shshshsjdhd
Hiç şansı yok kesinlikle giyerdim :D
Yok ama soguklarda bi3kac kere annemin taytini giymiştim
Ev içinde evet ama dışarı için değil
Sevgilim olsa verirdim...
🤣 🤣 Sırf bu yüzden uzun tişört alınır
Bende kalinca giyiyor benimkiler ona bildigin gecelik gibi oluyor zaten
Sevgiliminkini kullanıyorum. d
hayır bedenlerimiz farklı
Böyle elbise mi olur? Ufak bir rüzgarda, merdiven çıkışlarında ve hatta bir yürüyüşte mazallah.
oturunca da 😮 böyle pozlar veriyosun heralde
Ben veririm ama kullanmam
Valla ablam giyiyordu benimkileri
ben veriyorum başkalarına artık
Hiç giymedim
Bir de bende böyle de durmazdı boyum uzun olduğu için. Bende yine tişört gibi dururdu.
Hayır tercih etmem
Maalesef bana küçük geliyor 😂😂
Giymem
Evet var senin
giyenler oluyor
Giymiyorum
çok değil
Çok nadir
Foto sen misin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?