Şu an açık ve makyaj yapmayan düzgün giyinen biriyim kapanmak istiyorum ama makyajsız kötü gibi olur diye hissediyorum saçma mı?

Kapanınca daha fazla makyaj dikkat çekici olasım geliyor o kıyafetlere yöneliyorum ama şu an açığım sade kapalı giyiniyorum makyaj yapmıyorum şeytan mı uğraşıyor acaba

Şu an açık ve makyaj yapmayan düzgün giyinen biriyim kapanmak istiyorum ama makyajsız kötü gibi olur diye hissediyorum saçma mı?
Cevapla