Kaybettiğiniz giysilerinizi eşyalarınızı özlüyor musunuz?

Ünideyken çok sevdiğim bir tişörtüm vardı V yaka (Loft). Antrasit rengiydi vücudu saran ve esnek bir yapıdaydı. Onu kaybettim yıllar önce, bir daha benzerini bulamadım. Askerde bavulun içine fare girip tişörtlerimi yemişti o tişörtleri de çok seviyordum. Bazı şeylerin aynısını bulamıyorsun ya bu üzüyor. Hem hatıraları da vardı

Kaybettiğiniz giysilerinizi eşyalarınızı özlüyor musunuz?
Cevapla