Croptan sonra sütyeni de normal giyim diye savunup sokağa sütyenle çıkıp sonrada bu sütyen değil büstiyer diye savunanlar yakında dışarı bunu da giyip çıkacak gibi görünüyor. Peki siz bunu giymeyi düşünüyormusunuz?
Bunu giymeyi düşünen ya da giyenler var mı cidden?
Nereye kusuyoruz? Cidden bu kadar rezil olmayı nasıl beceriyorlar merak ediyorum. İnsanın gram aklının olmaması gerekiyor bunun için
2
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Teşhirci olmuş bi çoğu ve böyleleri bi tarafını gösterip millete baktırınca kendilerini en güzel kız zannetme egosu. Böyle baskalarinida özendiriyorlar diye baba olmaktan korkar oldum
Sütyensiz ciktilar meme ucu görünüyor diyince bakmasınlar bize ne dediler. Crop giydiler sonra bustiyer denilen sütyenin kopyasiyla sokağa çıktılar bu sütyen değil büstiyer diyip savundular bakalım bunu nasıl savunacaklar