hayır hoş bir görüntü olmuyor kimileri beyazın içine kırmızı kilot giyiyor ve çok belli oluyor bu yüzden belli etmemeleri gerekli. Ancak bazıları bunu istemsizce yapıyor onlara saygı duymakla birlikte bilerek yapan arkadaşlarada saygılarımı sunuyorum. Belli olması bazen iyi bir izlenim verirken bazen herhangi bir toplantı herhangi bir etkinlikte komik duruma düşürebiliyor. Bazılarıda seksi olduğunu belli etmek adına bunu yapıyor o yüzden herkese saygımız sonsuz :)
mesela bu hanım kızımız kıyafetler ile ne giyilmesi gerektiğini bilmeyen bir kızımız böyle iç gösteren pantalon giyiyorsan içine lazer kesim ten rengi dikişsiz brezillian çamaşır giyilir daha tok kumaşlı elbise ve kumaş pantolon ve jeanlerin altına giyilir tanga
birde insanları kutuplaştırıyorlar eskiden hiç böyle konular yoktu herkes mutlu mesut yaşardı. Şimdi her şeye bir lafları var saçma benim donum dışardan belli olsa da olmasa da bana ne yani ben rahatım mutluyum sen istediğini giy veya giyme beni ilgilendirmez 😅