biliyorum artık fazla giyinen kalmadı o tarzı
daha doğrusu erkeklerin çoğusu giyinmiyor :)
yinede bir fkrinizi alıyım dedim
daha doğrusu erkeklerin çoğusu giyinmiyor :)
yinede bir fkrinizi alıyım dedim
kısa şort ve parmak arası terlik giymesinler yeter :P Tanıdığım bir matematik öğretmeni bile öyle giyiniyor dışarlarda :P
https://i.hizliresim.com/PYPJ29.jpg
biraz kadınsı sanki ya... kalçaları daha ön plana çıkaran bir kıyafet. komik kaçar...
ispanyol paça giyinen kadınlar bile ortasından sıkıca bağlanmış çuvala benzerken, erkekleri düşünemiyorum bile.
yarım çuval oluyor öyle
tam çuvalıda sen giyiniyosun
:)
Özel terzisi olmalı giyen arkadaşın, üreten kalmadı çünkü :)
Cevap
10Cevap
Kot pantolonla çok daha iyisiniz. Moda neyse o yakışıyor bence. Şu an o devirde yaşıyor olsaydık çok normal gelirdi şu anki kıyafet secimi de bize ters gelirdi. Modaya ayak uydurmak bazen şart sanırım. Devir başka devir :) ama günümüz Türkiye'sinde hangi kız normal bişey dese yalan olur. Garip karşılanır
Bence bir erkeğe yakışmayan 3 pantolon çeşidi:
İspanyol paça
Dar paça pantolon
Aşırı düşük bel pantolon (eğilince iç çamaşırının gözükmesine sebep olacak kadar düşük bel)
90ların giyimi...
bayanlarda güzel gözüksede erkeklerde biraz ön yargılı bakışlara sebeb açabiliyor. bu nedenle giymenizi pek tavsiye etmiyorum erkeklercim :DD
Ispanyol kuregiyle bir cukur kazip icine atlasin direk
Eğer kendine yakıştırıp başkalarının düşüncelerini önemsemeden giyerse kesinlikle böylesine özgüvenli biri gözümde yükselir
Kaldırın artık şu soruyu gitsin karşııma çıkmasın artık yeter ya. Sevmiyoruz ispanyol paça pantolon falan iğrenç duruyor hadi kaldırın soruyu
Bazıları giyiyor :) Yanlış bir yorum yapmak istemiyorum o yüzden sahne performanslarında gerekli bir kıyafet :)
70'lerde kaldı onlar. babam da giymiş zamanında. şimdi öyle bir erkek görsem gülmekten kendimi alamam heralde :)
umarım tekrar moda olmaz
O erkekleri karantinaya alsinlar. Yalniz baslarina sokaga salmasinlar lutfen. Goruntu kirliligine gerek yok :)))
tarzına göre degişir
çok eskiden hayatımda ilk defa bir adamdan numarasını istemiştim
adam İspanyol paça giymişti
ama über karızmatik duruyordu
Oyle bir erkek mi var ya? Benm 47 yasindaki babam hatta 52 yasindaki kayinpederim bile dar paca giyerken hemde:D
O tarz yayılmaya başladığında da nefret ediyordum hala nefret ediyorum. Bir erkekten en kolay nasıl soğursun sorusunun cevabı gibi.
İspanyol paça giyen erkek vurduruyodur 😁😁😁😀😀😀
Bazilari farklidir diye sever belki ama cogunluk begenmez gülerler :D
bu yaşa geldim daha hiç öyle bir türle karşılaşmadım.
uzun boylu ve fit yapılı olanlarda içte sırıtmıyo yani tabi bukombini ince ayarlamaları lazım :)))
Ferdi Tayfurun Gençliği.. Geçmişde kaldı
Giymeni tavsiye etmem :)
giyimmis modaymis diye kasanlara sinir olurum kot tsort ya da hoodie olduda bitti masallah ispanyol paca nedir arkadas
Bir bayan olarak ben bile giymiyorum, yani sevmiyorum.. Bu yuzden erkekte de hos duracağını sanmıyorum. Bana gore itici. 😊
Kesinlile kadinsi bir kesimi var kalcalari falan goz onune seriyo cok itici geliyo sahsen bana
Yok ya ciks sevmem erkekte ispanyol paca
Giyme derim
Sadece tango yaparken giyiyosa alirim bir tane 😇
Kizlarq yakisiyor ama erkeklere yakistirmiyorum bence tercih edilmemeli.
Eskiden neysede şu an çok itici bence. Erkeklere boru paça yeterli ne dar ne bol rica gençler.
Dünyanın en yakışıklı erkeği dahi giyse beğenmem onu o pantolonla nefret ederim
İspanyol paça = eşofman paçasını daraltmış apaçinin mafya abisi :D
Dar pantolon severim, erkeklerdede. Buyüzden hos bulmuyorum
Komik bence :) Ama annemin üniversite fotolarına bakıyorum da erkekler hep öyle giyiyormuş o yıllar :)
Erkek mi? Erkek mi dedin? Bu işte bir yanlışlık var. Erkek bile demem.
"Nolursun böyle giyinmeyiniz kuzum rica ediciğim.." diyesim gelir heralde :D
Dar paça giysin uzun boylu ve fir olanlar :D diğerleri pek ilgimi çekmiyor gerçi ama ispanyol paça komik cidden bir de önden cücük gibi çıkarsa tam olur ahshhsjakasm
Tabii isteyen istediğini giyer, kimse de karışamaz. Ama bence yakışmaz ya.
giyimi 70-80leri hatırlatacak şekilde tamamlarsa evet güzel.
O ne ya dar paçaya yeni alıştık bir de İspanyol mu çok kötü
hayatımda en nefret ettiğim erkeğin öyle pant. giymesi :D
artık modası eskide kaldı ve su anki erkeklerde pek sevmiyor ya da bana gore erkeklere yakısmıor diim
Hayır erkeklere daha çok dar pantolonlar yakışıyor. :)
öylede kürdana dönüyo bacaklar
tamam terziye sölerim
bence yakışana yakışır ama artık moda değil ama önmeli olan yakışması ya :)))))))))))
Nefretlik, bize özenen hertür sözde erkek kıyafetinden tiksiniyorum.
80lerden fırlamış gibi ya da gay gibi. Evet evet gay mi ya o
bende pek sevemem ispanyol paça ama aga sen kimseyi dinleme dene yakışıyosa takıl değişiklik iyidir :)
:)) valla tekrar gelmesin o akım :D:D:D kopuyorum o tip giyinenlere :)
Onlardan kaldi mi ki ya. Oldu olacak citcitli badide giysinler kadinlar giyiyo artik.
çok süper keşke öyle giyseler çok hoş duruyorlar bence :)
Zewkler ve renkler tartışılmaz 😄 giyen giysin aman
Hangi çağdayız biz? Bence komik bir görüntü ortaya çıkar.
çok komik bence :) kadında giyse, erkekde giyse, ben çok gülüyorum :)
80 lerde yaşasaydık garipsemezdim ama sene 2015.. kızlar giyince bile bazen garipsiyorum
Kesinlikle iğrenç olur herhalde eski zamanlardaki erkeklere yakışıyomuş da şimdi tuhaf gelir herhalde ya
Bence bayanlarda daha hoş duruyor tabi ki kendi tercihin senin hoşuna gidiyorsa belki de bir akım başlatırsin:);
No no no no no nooooo! Olmaz yakışmaz. Kadın halimle giyinmiyorum ne gerek var
Aslında herkesin bir zevki vardır. Herkes her şey de özgürdür. Kıyafet konusunda da. Ama bence biraz kadınımsı gibi. Hoş karşılanmayabilir. Ama yine de tercih size ait.
Fazla seksenler :) ama tipe göre mesela ne bilim dar olmicak şartı ile bide saçları hafif uzun ve kural olanlara daha çok yakışıyor bide dar olunca kalçalar öne çıkıyor fazla gay gibi oluyor
yumuşak erkek dediğin erkek gibi giyinmeli :) :) :) :)
Igrenc tabikide erkek dedigin spor giynecek bakimli olacak
tıpkı kızlar gıbı gorunur bu yuzden erkekler denemyın :) ıyyyy
İspanyol paça mı kaldı ya:)) oldu olacak etek giyin tam olsun
Düşünmek bile istemedim şu an ama ispanyol paçayla mutluysa begenıyosa gıysın ben sevgılıme gıydırmem o ayrı :D
tarz :) üstünde birde desenli gömlek varsa müthiş olur :)
gülmeyin be dalga geçiyosunuz sanıyorum bikerede aldım gerimi vericem :D
saçmalama ben ciddiyim
Çok iğrenç durur bence hem kadınsı hemde eskilere dayalı bir tarz:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar